Η Porsche εμμένει στο χρονοδιάγραμμά της για τη μετάβαση ορισμένων μοντέλων σε ηλεκτρικά οχήματα, παρά την πρόσφατη πτώσης της ζήτησης που καταγράφεται διεθνώς για αυτοκίνητα με μπαταρίες.
Προσφάτως, το μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, Albrecht Reimold δήλωσε ότι η βενζινοκίνητη έκδοση του Macan για τις μη ευρωπαϊκές αγορές θα σταματήσει πριν από το 2026. "Η πλατφόρμα έχει φτάσει στο τέλος του κύκλου της", συμπλήρωσε ο Reimold.
Η Porsche έχει ήδη σταματήσει να κατασκευάζει εκδόσεις της Macan με κινητήρα εσωτερικής καύσης για τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επειδή δεν πληροί τους νέους κανόνες κυβερνοασφάλειας της ΕΕ για την προστασία των αυτοκινήτων από χάκερ.
Μετά την πλήρη διακοπή της παραγωγής του μοντέλου εσωτερικής καύσης, η Porsche θα επικεντρωθεί στις ηλεκτρικές εκδόσεις Macan για να προωθήσει την ατζέντα βιωσιμότητας, παρόλο που η συνολική ζήτηση EV σημειώνει ύφεση.
Μεταξύ άλλων, το μέλος του ΔΣ της Porsche επιβεβαίωσε πως οι παραδόσεις της ηλεκτρικής Macan ξεκινούν το αμέσως επόμενο διάστημα ενώ δήλωσε ότι το νέο επταθέσιο ηλεκτρικό SUV της Porsche με την κωδική ονομασία K1 βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος.
Το ηλεκτρικό SUV, θα τοποθετηθεί στη γκάμα πάνω από την Cayenne και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SSP Sport του ομίλου Volkswagen. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στα μέσα της δεκαετίας από το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία.
Οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης των σπορ μοντέλων Boxster και Cayman – δηλαδή της σειράς 718 – θα σταματήσουν να διατίθενται διεθνώς από το 2025, καθόσον στην Ευρώπη έχουν ήδη καταργηθεί.