Μετά τις Panamera, Taycan και Macan η Porsche 911 γίνεται η τέταρτη σειρά αυτοκινήτων της φίρμας από την Στουτγάρδη που ανανεώνεται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς καθώς οι εποχές επιτάσσουν ανανεώσεις όχι μόνο εμφανισιακές αλλά ουσιαστικές σε πολλές περιπτώσεις.

Στην περίπτωση της Porsche το ουσιαστικότερο όλων είναι η ύπαρξη πλέον, υβριδικού συστήματος κίνησης στην Porsche 911 GTS. Το σύστημα ονομάζεται T-Hybrid και αποτελείται από έναν ολοκαίνουργιο επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων με ένα τούρμπο ο οποίος όμως τώρα πια συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που στεγάζεται στο κιβώτιο ταχυτήτων PDK και παίρνει ενέργεια από μια μικρή μπαταρία 400V 1,9 kWh που βρίσκεται μεταξύ του χώρους αποσκευών εμπρός και της καμπίνας.
Η συνολική ισχύς για το GTS είναι 541 ίπποι, καθώς ο boxer αποδίδει πλέον 485 ίππους και σε αυτούς προστίθενται οι 54 του ηλεκτροκινητήρα. Τα νούμερα δεν χρειάζεται να σε μπερδεύουν η απόδοση είναι συνδυαστική.

Η 911 Carrera GTS χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 κμ/η και φτάνει τα 312 km/h. Αν περίμενες ένα υβριδικό σαν όλα τα άλλα, αυτό δεν είναι γιατί η αυτονομία του με τον ηλεκτρικό κινητήρα, δεν θα το πιστέψεις αλλά είναι μηδέν χιλιόμετρα. Βλέπεις, ακόμη και έτσι, ακόμη και τώρα η Porsche δείχνει πως η προσέγγισή της όσον αφορά τον ηλεκτρισμό είναι αφενός διαφορετική, αφετέρου τον χρησιμοποιεί ως ένα εργαλείο για να δημιουργήσει ένα ισχυρότερο αυτοκίνητο.

Και είναι γιατί η Porsche για τις ανάγκες της παρουσίασης κάλεσε τον Mat Watson από το ιντερνετικό CarWow, ο οποίος έχει χτίσει την καριέρα του πάνω σε drag αγώνες για δοκιμαστικούς σκοπούς. Του έδωσε την ολοκαίνουργια υβριδική Porsche 911 και δίπλα του έστησε την προηγούμενη GTS με τον Mark Webber στο τιμόνι. Ο Mark Webber, αν δεν το ξέρεις έχει χτίσει την καριέρα του στην… Porsche, με την οποία έχει πάμπολλες νίκες σε αγώνες αντοχής και GT, οπότε υπήρχε μια πιθανότητα να κάνει κάτι.

Δεν έκανε όμως γιατί η μικρή ισχύς του μικρού ηλεκτροκινητήρα, λειτουργώντας ενισχυτικά έδωσε την δυνατότητα να ολοκληρώσει την κούρσα σχεδόν 15 μέτρα νωρίτερα και με χαοτικά καλύτερες επιταχύνσεις.

Η Porsche ισχυρίζεται ότι η νέα GTS είναι μόλις 50 κιλά βαρύτερη από τον προκάτοχό της και το συνολικό της βάρος αγγίζει τα 1.600 κιλά, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν βγάζεις εύκολα άκρη στον συγκεκριμένο τομέα, γιατί για παράδειγμα η υβριδική GTS είναι στάνταρ ένα διθέσιο αυτοκίνητο και τα πίσω καθίσματα αποτελούν έξτρα επιλογή, έστω και χωρίς να τα χρεώνεται ο ιδιοκτήτης.
Στάνταρ είναι πλέον και η τετραδιεύθυνση, που συμπληρώνει το αναβαθμισμένο σασί και η ανάρτηση συνοψίζεται από την Porsche στο ότι "φοράει" το Dynamic CHassis Control το οποίο ελέγχει τις αντιστρεπτικές δοκούς. Ενώ τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Η Porsche έχει κάνει πολύ μικρότερης εμβέλειας αλλαγές και στην βασική Porsche 911 Carrera, καθώς για το 2025 οπότε και θα κυκλοφορήσουν τα μοντέλα η απλή Carrera και η υβριδική GTS θα είναι τα μόνα διαθέσιμα.