Nέα Porsche Cayenne με V6 plug-in hybrid και V8 biturbo

Είχαμε δει την καμπίνα της νέας Cayenne και τώρα ήρθε η ώρα να δούμε όλο το αυτοκίνητο. Το νέο SUV της Porsche είναι και plug-in hybrid με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα

Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne
Νέα Porsche Cayenne

Έχετε δει το εντυπωσιακό εσωτερικό της νέας Porsche Cayenne. Έχετε παρατηρήσει το πλήθος των οθονών του, μερικές από τις οποίες μπορεί να δει ο οδηγός και μία από τις οποίες δεν μπορεί. Έχετε δει τους νέους αεραγωγούς και το κουμπί της μίζας. Είδατε ότι τα χειριστήρια του καλοριφέρ δεν είναι θαμμένα στην οθόνη αφής και σκεφτήκατε "ζήτω!". Και τώρα μπορείτε να δείτε και την υπόλοιπη νέα Porsche Cayenne.

Αυτή είναι η νέα Cayenne

Μέχρι τώρα δεν είχαμε δει το εξωτερικό. Τώρα το είδαμε και ναι, είναι μια Cayenne. Πιο έντονα φωτιστικά σώματα και γρίλιες μπροστά, και ένα χαμηλότερο σημείο για την πινακίδα κυκλοφορίας στο πίσω μέρος. Όχι ακριβώς σχεδιαστική επανάσταση, αλλά δεν ήταν αυτό το ζητούμενο. 

Νέα Porsche Cayenne

Εκεί που οι μηχανικοί ήταν απασχολημένοι είναι στο κάτω μέρος. Η στάνταρ ανάρτηση έχει βελτιωθεί: νέες βαλβίδες στα αμορτισέρ σημαίνουν ότι η Cayenne είναι προφανώς πιο άνετη στις χαμηλές ταχύτητες και καλύτερα ελεγχόμενη όταν πηγαίνετε γρήγορα. Επίσης υπάρχει η προαιρετική αερανάρτηση και προφανώς με αυτή βλέπεις μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ρυθμίσεων Normal, Sport και Sport Plus.

Διαβάστε Επίσης

Σας ενδιαφέρει περισσότερο το πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στη βόλτα προς Πήλιο παρά στο Nurburgring; Τότε απολαύστε το γεγονός ότι η Cayenne είναι πλέον αρκετά έξυπνη ώστε να γνωρίζει πότε μπαίνει σε ένα τούνελ και να ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα της καμπίνας, για να συλλαμβάνει τυχόν σωματίδια ρύπων που εισέρχονται στο αυτοκίνητο και αναπνέονται.

Νέα Porsche Cayenne

Και V6 plug-in Hybrid και V8 biturbo

Μιλώντας για την ποιότητα του αέρα, ίσως να θέλετε να οδηγείτε την Cayenne σας χωρίς να εκπέμπετε πολλούς ρύπους. Η plug-in υβριδική έκδοση V6 έχει πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (176 ίππων) ενώ η μπαταρία φορτίζει ταχύτερα και μπορείτε να διανύσετε έως και 90 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή είναι η διπλάσια εμβέλεια από την υποστηριζόμενη εμβέλεια της παλιάς plug-in Cayenne.

Νέα Porsche Cayenne

Το εισαγωγικό επίπεδο Cayenne είναι τώρα ένας V6 twin-turbo 350 hp. Η Cayenne S έχει επιστρέψει σε έναν V8 4,0 λίτρων, 474 hp bi-turbo που κάνει 0-62 σε 4,8 δευτερόλεπτα.

Νέα Porsche Cayenne

Σε λίγο καιρό θα υπάρχει και μια Cayenne Turbo, αλλά η απόλυτη έκδοση Turbo GT - η απάντηση της Porsche στις Lamborghini Urus Performante και Aston Martin DBX707 - δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη. Φυσικά, θα εξακολουθείτε να μπορείτε να αγοράσετε την Cayenne και σε έκδοση "coupe".

Επίσης υπάρχει ένα το πακέτο μικρού βάρους, το οποίο προσθέτει πράγματα όπως μια οροφή από ανθρακονήματα στο SUV των δύο τόνων, εξοικονομεί 33 κιλά από το βάρος της Cayenne Coupe. 

Διαβάστε ακόμα:
 - Αυτό είναι το Volkswagen ID.7: το νέο ηλεκτρικό sedan για να ξεχάσουμε το Passat;
 - Πώς η Porsche πριν 27 χρόνια αποφάσισε να πουλάει SUV
 - Γιατί χαίρονται Porsche και Ferrari με συμφωνία της ΕΕ για συνθετικά καύσιμα
 - Η αλήθεια πίσω από την πραγματική ισχύ υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Best of Network