Έχετε δει το εντυπωσιακό εσωτερικό της νέας Porsche Cayenne. Έχετε παρατηρήσει το πλήθος των οθονών του, μερικές από τις οποίες μπορεί να δει ο οδηγός και μία από τις οποίες δεν μπορεί. Έχετε δει τους νέους αεραγωγούς και το κουμπί της μίζας. Είδατε ότι τα χειριστήρια του καλοριφέρ δεν είναι θαμμένα στην οθόνη αφής και σκεφτήκατε "ζήτω!". Και τώρα μπορείτε να δείτε και την υπόλοιπη νέα Porsche Cayenne.
Αυτή είναι η νέα Cayenne
Μέχρι τώρα δεν είχαμε δει το εξωτερικό. Τώρα το είδαμε και ναι, είναι μια Cayenne. Πιο έντονα φωτιστικά σώματα και γρίλιες μπροστά, και ένα χαμηλότερο σημείο για την πινακίδα κυκλοφορίας στο πίσω μέρος. Όχι ακριβώς σχεδιαστική επανάσταση, αλλά δεν ήταν αυτό το ζητούμενο.
Εκεί που οι μηχανικοί ήταν απασχολημένοι είναι στο κάτω μέρος. Η στάνταρ ανάρτηση έχει βελτιωθεί: νέες βαλβίδες στα αμορτισέρ σημαίνουν ότι η Cayenne είναι προφανώς πιο άνετη στις χαμηλές ταχύτητες και καλύτερα ελεγχόμενη όταν πηγαίνετε γρήγορα. Επίσης υπάρχει η προαιρετική αερανάρτηση και προφανώς με αυτή βλέπεις μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ρυθμίσεων Normal, Sport και Sport Plus.
Σας ενδιαφέρει περισσότερο το πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στη βόλτα προς Πήλιο παρά στο Nurburgring; Τότε απολαύστε το γεγονός ότι η Cayenne είναι πλέον αρκετά έξυπνη ώστε να γνωρίζει πότε μπαίνει σε ένα τούνελ και να ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα της καμπίνας, για να συλλαμβάνει τυχόν σωματίδια ρύπων που εισέρχονται στο αυτοκίνητο και αναπνέονται.
Και V6 plug-in Hybrid και V8 biturbo
Μιλώντας για την ποιότητα του αέρα, ίσως να θέλετε να οδηγείτε την Cayenne σας χωρίς να εκπέμπετε πολλούς ρύπους. Η plug-in υβριδική έκδοση V6 έχει πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (176 ίππων) ενώ η μπαταρία φορτίζει ταχύτερα και μπορείτε να διανύσετε έως και 90 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή είναι η διπλάσια εμβέλεια από την υποστηριζόμενη εμβέλεια της παλιάς plug-in Cayenne.
Το εισαγωγικό επίπεδο Cayenne είναι τώρα ένας V6 twin-turbo 350 hp. Η Cayenne S έχει επιστρέψει σε έναν V8 4,0 λίτρων, 474 hp bi-turbo που κάνει 0-62 σε 4,8 δευτερόλεπτα.
Σε λίγο καιρό θα υπάρχει και μια Cayenne Turbo, αλλά η απόλυτη έκδοση Turbo GT - η απάντηση της Porsche στις Lamborghini Urus Performante και Aston Martin DBX707 - δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη. Φυσικά, θα εξακολουθείτε να μπορείτε να αγοράσετε την Cayenne και σε έκδοση "coupe".
Επίσης υπάρχει ένα το πακέτο μικρού βάρους, το οποίο προσθέτει πράγματα όπως μια οροφή από ανθρακονήματα στο SUV των δύο τόνων, εξοικονομεί 33 κιλά από το βάρος της Cayenne Coupe.
Διαβάστε ακόμα:
- Αυτό είναι το Volkswagen ID.7: το νέο ηλεκτρικό sedan για να ξεχάσουμε το Passat;
- Πώς η Porsche πριν 27 χρόνια αποφάσισε να πουλάει SUV
- Γιατί χαίρονται Porsche και Ferrari με συμφωνία της ΕΕ για συνθετικά καύσιμα
- Η αλήθεια πίσω από την πραγματική ισχύ υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων