Η Rolls-Royce Phantom II του Jason Momoa είναι ηλεκτρική (εικόνες)

Από τους σχεδόν 50 ίππους του 1929 η Rolls-Royce Phantom II του Jason Momoa έφτασε πλέον να αποδίδει 210 το 2024, χάρη στην ηλεκτροκίνηση.

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa
Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Ένα δείγμα ραγδαίας αύξησης ιπποδύναμης και σπουδαίας βελτίωσης είναι αυτή η Rolls-Royce Phantom II του 1929, η οποία λίγο πριν συμπληρώσει 100 χρόνια παρουσίας στον κόσμο αυτό, της έμελλε να γίνει ηλεκτρική. Ανήκει στον Jason Momoa ο οποίος έχει όποιο αυτοκίνητο θέλει, αλλά έχουν ενδιαφέρον τα αυτοκίνητα που θέλει και η βελτίωση έγινε χάρη στην Electrogenic

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Για την εταιρεία μάλιστα ήταν "η πιο φιλόδοξη και περίπλοκη μετατροπή EV που έχει γίνει ποτέ" και πρέπει να είναι αλήθεια γιατί τους πήρε ενάμισι χρόνο να ολοκληρώσουν το project. 

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Ο 7,7 λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας επιπέδου εργοστασίου, αλλά και το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων, αντικαταστάθηκαν από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 210 ίππους και παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία 93 kWh. Ο μεν κινητήρας έχεi τοποθετηθεί κάτω από το καπό, οι δε μπαταρία κατά μήκος του πλαισίου.

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Η Electrogenic - η οποία έχει μετατρέψει στο παρελθόν άλλα κλασικά αυτοκίνητα, όπως το Citroen DS και το Jaguar E-Type - έχει επίσης ενισχύσει το Phantom με ένα εσωτερικό σύστημα λογισμικού για να συνδυάσει τα πάντα. Έχει ενδιαφέρον και αξία για την ποιότητα της κατασκευής το γεγονός πως συμβατικές λειτουργίες που γίνονταν με την παρουσία του θερμικού κινητήρα, κάπως απλά, έστω και με τον τρόπο της δεκαετίας του 1920, χρειάστηκε να γίνουν πλέον διαφορετικά. 

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Αυτή τη δουλειά κάνει το προηγμένο λογισμικό που φροντίζει για τις λιπάνσεις των φρένων ή άλλων εξαρτημάτων που απαιτούν λίπανση. Το ίδιο δύσκολο ήταν να διατηρηθούν μοχλοί, κουμπιά και ενδείξεις όπως ήταν παλιά, αλλά με τα νέα φρένα που τοποθετήθηκαν για παράδειγμα, τα οποία ήταν απαραίτητα για να συγκρατηθούν οι 210 ίπποι. 

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Στο εσωτερικό η απαίτηση του Jason Momoa ήταν να διατηρηθεί η ατμόσφαιρα και ο χαρακτήρας της εποχής και τον Jason Momoa δεν θέλεις να τον στεναχωρήσεις, οπότε αυτό και έγινε. Στην εμφάνιση έγινε κάτι αντίστοιχο καθώς δύσκολα μπορεί κανείς να παραβλέψει το πολύ χαρακτηριστικό σχέδιο και σχήμα των HJ Mulliner που είχαν αναλάβει το έργο το 1920.  

Rolls-Royce Phantom II Electrogenic Jason Momoa

Έτσι ο Momoa ήταν σε θέση να δηλώσει: "Για να πραγματοποιήσω αυτό το ονειρικό έργο, έπρεπε να βρω τον κατάλληλο συνεργάτη. Χρειαζόμουν μια ομάδα που θα εκτιμούσε την ιστορική ιστορία αυτού του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα θα ενημέρωνε την τεχνολογία του. Η Electrogenic έχει να κάνει με το να τιμά τα vintage αυτοκίνητα. Να τα κάνει ηλεκτρικά χωρίς να χάσει τίποτα από τον χαρακτήρα του οχήματος. Ήταν η τέλεια επιλογή".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network