Η Huawei πίσω από το ηλεκτρικό Avatr- είναι πιο ακριβό από Tesla Model Y

Η αγορά της Κίνας υποδέχεται το Avatr 11, ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό SUV με λογισμικό και κινητήρες από την Huawei

Avatr 11

Για όποιον τυχόν δεν το έχει καταλάβει ακόμη, η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα συνεχίζει να αυξάνεται και το σχόλιο δεν έχει να κάνει μόνο με τις πωλήσεις, αλλά και με τον αριθμό των νεοεισερχόμενων ονομάτων στον χώρο. Όλα συνηγορούν στο ότι τα επόμενα χρόνια, κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της τεχνολογίας -όπως η Huawei, θα εμπλακεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε Επίσης

Μια από τις πιο πρόσφατες εισόδους στην κατηγορία, είναι αυτή της Avatr, μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Changan Automobile, της CATL (εταιρείας παροχής μπαταριών ιόντων λιθίου), και του τεχνολογικού κολοσσού Huawei.

Avatr 11

Το πρώτο μοντέλο της φίρμας

Το Avatr 11 (που για κάποιο λόγο προφέρεται "ένα ένα" και όχι "έντεκα") είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας και αξίζει σίγουρα την προσοχή μας, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την κυκλοφορία του εκτός κινεζικής αγοράς. Ο λόγος φυσικά δεν είναι άλλος, από την εμπλοκή στο project της Huawei, που ίσως και να δείχνει το δρόμο στις υπόλοιπες εταιρείες κατασκευής λογισμικού.

Avatr 11

Ακριβότερο από Tesla Model Y

Στην αγορά της Κίνας, το Avatr έχει κόστος που βρίσκεται στα επίπεδα μεταξύ 43.000 και 58.000 ευρώ, κάτι που το καθιστά ελαφρώς ακριβότερο από τη βασική έκδοση του Tesla Model Y. Ωστόσο, το Avatr 11 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχοντας μήκος 4,88 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,97 μέτρα. Επιπλέον, οι επιδόσεις του, δικαιολογούν σε μεγάλο βαθμό και την τιμή του.

Avatr 11

Η έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που προέρχονται από την Huawei, όπως και το λογισμικό, έχει μέγιστη απόδοση 578 ίππων και 650 Nm ροπής. Αυτά είναι αρκετά για μια επιτάχυνση 0-100 km/h σε λίγο λιγότερο από 4 δευτ. Η CATL παρέχει την μπαταρία, η οποία σε αυτή την περίπτωση έχει χωρητικότητα 116 kWh ικανή να παρέχει αυτονομία έως και 675 χιλιόμετρα.

Διαβάστε Επίσης

Avatr 11

Τα πρώτα σχόλια που αφορούν την οδική συμπεριφορά του Avatr 11 είναι απολύτως θετικά και αυτό είναι κάτι που επίσης μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί, οδηγεί στην κατασκευή ολοένα και καλύτερων ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε ακόμα:
 - Δοκιμή του νέου Dacia Duster 1.3 TCe EDC: Πόσο καλύτερο είναι τώρα;
 - Δρόμος που φορτίζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πού θα βρίσκεται και πώς λειτουργεί
 - Οδηγώντας το ηλεκτρικό hypercar Rimac Nevera που μόλις έσπασε 23 ρεκόρ
 - Γιατί δεν μπορείς να μιλήσεις με το ChatGPT για καινούργια αυτοκίνητα

Best of Network