Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely αναζητά τοποθεσίες για ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη, αλλά δεν έχει δεσμευτεί πλήρως για την ανάπτυξη της παραγωγής στην περιοχή, δήλωσαν στελέχη της εταιρείας.
"Δεν είναι ακόμη σίγουρο 100%", δήλωσε ο Li Chuanhai, αντιπρόεδρος της Geely Auto Group, μιας από τις μάρκες της Zhejiang Geely Holding Group, όταν ρωτήθηκε αν η αυτοκινητοβιομηχανία θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην περιοχή.
Οι συνομιλίες μεταξύ της Geely και της νέας κυβέρνησης της Πολωνίας για ένα κοινό εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά αξιωματούχοι δήλωσαν στο Reuters νωρίτερα φέτος ότι δεν θεωρούν τη Geely ως ιδανικό εταίρο. "Έχουμε πολλές δυνατότητες", δήλωσε ο Li στις 11 Σεπτεμβρίου όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις συνομιλίες, αρνούμενος να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Η Geely είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας – πρώτη είναι η BYD - με βάση τα στοιχεία των πωλήσεων. Είναι ιδιοκτήτρια της Volvo Cars, έχει κοινοπραξία με τη Renault και κατέχει μερίδια στην Aston Martin και τη Mercedes-Benz.
Η εταιρεία εγκαινίασε αυτή την εβδομάδα μια βάση στη Φρανκφούρτη όπου σχεδιάζει να δοκιμάσει "13 νέα ενεργειακά οχήματα", όπως χαρακτηρίζονται στην κινεζική αγορά τα υβριδικά, ηλεκτρικά και τα μοντέλα με τεχνολογία υδρογόνου. Στόχος είναι η αξιολόγηση των επιδόσεων και τη συμμόρφωσή τους με τα ευρωπαϊκά πρότυπα πιστοποίησης.
Η Geely προστίθεται σε εκείνους τους κινέζους κατασκευαστές οχημάτων νέας τεχνολογίας - συμπεριλαμβανομένων των Chery και Great Wall Motor - που σχεδιάζουν να δημιουργήσουν τοπικές μονάδες στην Ευρώπη, για να παρακάμψουν το ακανθώδες ζήτημα των δασμών για τους οποίους διεξάγονται διαπραγματεύσεις με το Πεκίνο.
Ο Nicolas Appelgren, Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρώπης για τη μάρκα Lynk & Co της Geely, δήλωσε ότι ο όμιλος αναζητά τοποθεσίες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η Lynk & Co, πωλεί επί του παρόντος μόνο ένα υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη, ενώ προετοιμάζεται να λανσάρει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό στην Ιταλία τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με τον Appelgren, υπάρχει πρόθεση για την παραγωγή και ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου στην Ευρώπη, διευκρινίζοντας ωστόσο πως δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.