Μεγάλη φίρμα θέλει να κλείσει εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναγκάζει πολλές εταιρείες να αναπροσαρμόσουν τους στόχους τους και να λάβουν μέτρα.

Audi Εργοστάσιο στις Βρυξέλλες

Ο όμιλος Volkswagen προειδοποίησε ότι ενδέχεται να κλείσει το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Audi στις Βρυξέλλες λόγω της απότομης πτώσης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας που έχει πλήξει την κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, αναγκάζοντάς την να μειώσει τον στόχο για το περιθώριο κέρδους της για το τρέχον έτος. 

Διαβάστε Επίσης

Η VW δεν έχει κλείσει εργοστάσιο από τότε που έκλεισε το εργοστάσιο Westmoreland στην Πενσυλβάνια, στις ΗΠΑ, το 1988. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πληγεί σκληρά από τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού έχουν επενδύσει σημαντικά στην παραγωγική ικανότητα και την τεχνολογική ανάπτυξη, με την Audi να προειδοποιεί νωρίτερα φέτος ότι οι πωλήσεις της θα σημειώσουν πτώση το 2024, καθώς εργάζεται για την εισαγωγή νέων μοντέλων, μειώνοντας παράλληλα το κόστος. 

Audi Εργοστάσιο στις Βρυξέλλες

Η VW ανέφερε σε ανακοίνωσή της στις 9 Ιουλίου ότι το κόστος της εξεύρεσης εναλλακτικής χρήσης για το εργοστάσιο των Βρυξελλών ή του κλεισίματός του, καθώς και άλλα μη προγραμματισμένα έξοδα, θα έχουν αντίκτυπο συνολικού ύψους έως και 2,6 δισ. ευρώ στο οικονομικό έτος 2024. 

Διαβάστε Επίσης

Το VW Group μείωσε την πρόβλεψή του για τις λειτουργικές αποδόσεις στο 6,5-7% από 7-7,5%, γεγονός που ώθησε την Porsche, η οποία κατέχει μόλις το ένα τρίτο του VW Group, αλλά κατέχει τα περισσότερα δικαιώματα ψήφου, να μειώσει την πρόβλεψή της για τα κέρδη σε 3,5 δισ. ευρώ έως 5,5 δισ. ευρώ. 

Audi Εργοστάσιο στις Βρυξέλλες

Η ζήτηση για το Q8 E-tron της Audi, το μοναδικό μοντέλο που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Βρυξελλών, είχε μειωθεί απότομα και η αυτοκινητοβιομηχανία εξέταζε το ενδεχόμενο να τερματίσει εντελώς την παραγωγή του, με μια πηγή προσκείμενη στην εταιρεία να αναφέρει ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί το 2025. Το μοντέλο είχε λανσαριστεί το 2018. 

Το εργοστάσιο των Βρυξελλών, το οποίο κατασκεύασε περίπου 50.000 αυτοκίνητα πέρυσι, αντιμετώπιζε επίσης "μακροχρόνιες διαρθρωτικές προκλήσεις", συμπεριλαμβανομένης της δυσκολίας αλλαγής της διάταξής του λόγω της εγγύτητας στην πόλη και του υψηλού κόστους logistics. Τώρα θα ξεκινήσει μια διαδικασία διαβούλευσης για την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων για το εργοστάσιο, το οποίο απασχολεί περίπου 3.000 άτομα. 

Ford Explorer Εργοστάσιο στο Σικάγο

"Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παύση της λειτουργίας, εάν δεν βρεθεί εναλλακτική λύση", αναφέρεται στην ανακοίνωση της Audi. Τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου τριμήνου της VW μειώθηκαν κατά 20%, εν μέρει παρεμποδισμένα από τις καθυστερήσεις παραδόσεων στην Audi, αφού το εργοστάσιο στις Βρυξέλλες έκλεισε για δύο εβδομάδες λόγω ελλείψεων εξαρτημάτων τον Φεβρουάριο. Ένας εκπρόσωπος δήλωσε τότε ότι η Audi αξιολογούσε επιλογές για το τι θα μπορούσε να παραχθεί στο εργοστάσιο.

Διαβάστε Επίσης

"Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της Audi AG ζητούν μια μελλοντική προοπτική για το εργοστάσιο και τους συναδέλφους μας στις Βρυξέλλες. Η διοίκηση της Audi πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για το εργοτάξιο", δήλωσε η Rita Beck, εκπρόσωπος της επιτροπής της Audi στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εργαζομένων του Ομίλου VW. 

Άλλες μη προγραμματισμένες δαπάνες που επιβάρυναν τον όμιλο VW περιλάμβαναν συναλλαγματικές απώλειες λόγω της αποενοποίησης της Volkswagen Bank Rus στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της, καθώς και το προγραμματισμένο κλείσιμο της δραστηριότητας αεριοστροβίλων της θυγατρικής MAN Energy Solutions.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network