Η Audi μόλις παρουσίασε το νέο της θηρίο. Το νέο Audi RS Q8 και το RS Q8 Performance έχουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, μια νέα μάσκα, τροφαντές απολήξεις εξάτμισης και φυσικά με τον πιο δυνατό κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Καλώς ήρθατε, λοιπόν, στα Audi RS Q8 και RS Q8 Performance: δύο τέζα πουσαρισμένες εκδόσεις του κορυφαίου SUV της Audi, με περισσότερη ισχύ και πρόσφυση από όση θα χρειαστείτε ποτέ από ένα αυτοκίνητο σαν αυτό.
Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν τον πανταχού παρόντα V8 twin turbo των 4,0 λίτρων, με το RS Q8 να μπορεί να αποδώσει 592 ίππους και 800 Nm ροπής, και 0-100 km/h σε 3,8 δλ., ενώ το ακόμα πιο κορυφαίο RS Q8 Performance (το κόκκινο) ανεβάζει το ποσό στους 631 ίππους, 850 Nm ροπής 0-100 km/h σε 3,6 δλ. Αυτός ο τελευταίος κινητήρας είναι ο μεγαλύτερος που είχε ποτέ η Audi Sport, ξεπερνώντας το τέρας που βρίσκεται στο RS6 Avant -621 ίππους στην τελευταία έκδοση Performance.

Το Performance αποκτά επίσης ένα ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης που βοηθά στο πουσάρισμα της ισχύος καθώς και σε έναν λιγότερο διακριτικό ήχο -δηλαδή θα κάνετε πολύ αισθητή την παρουσία σας.

Και τα δύο θηρία διαθέτουν quattro, ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων με μικρότερους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων και ένα μηχανικό κεντρικό διαφορικό που μπορεί να κατανέμει την ισχύ 40:60 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Ναι, πίσω δίνει περισσσότερο.

Προφανώς, όταν συμβαίνει "ολίσθηση", όχι περισσότερο από το 70% της ροπής του V8 στέλνεται στο εμπρός μέρος και έως και το 85% στο πίσω, κάτι που, όπως ισχυρίζεται η Audi, σημαίνει πιο ακριβή οδήγηση στις στροφές και λιγότερη υποστροφή.
Η προσαρμοστική αερανάρτηση αέρα είναι στάνταρ, αλλά αν θέλετε να είναι πιο δυναμική, μπορείτε να επιλέξετε το πακέτο "dynamic" που προσθέτει ενεργή σταθεροποίηση κύλισης, ένα σπορ διαφορικό quattro και κεραμικά φρένα (αυτά είναι στάνταρ στο RS Q8 Performance).

Υπάρχουν νέα φώτα λέιζερ, νέες επιλογές χρωμάτων, νέες επιλογές τροχών που κυμαίνονται από ογκώδεις έως πραγματικά ογκώδεις αλλά ελαφριές, διαφορετικοί χρωματισμοί για το εσωτερικό, και μερικά επιπλέον ειδικά για το RS μπιχλιμπίδια.

Στη Γερμανία θα ξεκινήσει από 141.900 ευρώ για το RS Q8 και 155.700 ευρώ για το RS Q8 Performance -το οποίο δεν ξέρω αν το είπαμε αλλά διαθέτει τον πιο δυνατό κινητήρα που έχει φτιάξει η Audi. A, το είπαμε. Δεν πειράζει.