To Honda e θα μπορούσε να εκληφθεί περισσότερο σαν ένα μοντέλο με το οποίο η ιαπωνική εταιρεία προσέγγισε την ηλεκτροκίνηση. Το -κατά τα άλλα αξιολάτρευτο- e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Honda, διαθέτει ελκυστική εμφάνιση και είναι απολαυστικό στην οδήγηση, όμως η ιδιαίτερα χαμηλή αυτονομία σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή, είναι σαφές πως αποτέλεσαν ανασταλτικούς παράγοντες στην εμπορική του πορεία. Πλέον, αυτό που έχουμε μπροστά μας είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Honda, αλλά το πρώτο που ανήκει στην κατηγορία των B-SUV. Κυρίες και κύριοι, υποδεχτείτε το e:Ny1.
Ναι, είναι λογικό στο άκουσμα του ονόματος να θεωρήσεις πως πρόκειται για κάποιο πρωτότυπο. Όμως όχι, αυτή είναι η ονομασία του μοντέλου και αν ξεπεράσεις το γεγονός ότι μοιάζει σαν κωδικός wifi και αφήσεις το μυαλό σου να σκεφτεί ελεύθερα, ίσως καταφέρεις να διαβάσεις "anyone". Αρκετά όμως με το όνομα. Το e:Ny1 βασίζεται στο νέο πλαίσιο "e:N Architecture F", το οποίο υπόσχεται αυξημένη ακαμψία, χαμηλό κέντρο βάρους και μια αεροδυναμική σχεδίαση στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ώστε να διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά.

Αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα
Πακέτο με το νέο πλαίσιο, έρχεται και ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλών επιδόσεων, το οποίο στεγάζει τη μονάδα κίνησης, τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων όλα σε ένα, με συνολική ισχύ στα επίπεδα των 200 ίππων. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 68,8kWh και μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε 45 λεπτά. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η αυτονομία που παρέχει φτάνει τα 412 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Σίγουρα πρόκειται για ένα σαφές βήμα προόδου της Honda στον τομέα των ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς το e:Ny1 ανήκει σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία, φέρεται να έχει αξιοπρεπή αυτονομία και διαθέτει νέα οπτική ταυτότητα. Η νέα γραμματοσειρά "Honda" στην πίσω πόρτα που θεωρείται πως δημιουργεί μια "premium εμφάνιση" θα εμφανιστεί και σε επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, η προσθιοκίνητη διάταξη, προσφέρει "αξιοσημείωτους εσωτερικούς χώρους και άνεση", όπως ισχυρίζεται η Honda.

Τι συμβαίνει στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό, εκτός από τη δεδομένα υψηλή ποιότητα υλικών που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Honda, την παράσταση κλέβει η μεγάλη και με εξαιρετικά γραφικά οθόνη αφής 15,1 ιντσών, που δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Τα φυσικά κουμπιά στο ταμπλό του e:Ny1 είναι ελάχιστα, ενώ όπως είναι αναμενόμενο, ο πίνακας οργάνων είναι και αυτός ψηφιακός.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Honda Europe, Tom Gardner, "το e:Ny1 είναι το λογικό επόμενο βήμα, στο ταξίδι μας για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη. Η φιλοσοφία ανάπτυξης της εταιρείας μας, συνδυάζει την έξυπνη, πελατοκεντρική τεχνολογία, με την όμορφη σχεδίαση και τη διασκεδαστική, δυναμική οδήγηση".
Διαβάστε ακόμα:
- Και η Renault στη μάχη για ηλεκτρικό μοντέλο κάτω των 25.000 ευρώ
- "Έξυπνο" φανάρι ανάβει κόκκινο όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας (+video)
- Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022
- Πώς η Tesla δοκιμάζει τα μοντέλα της σε συνθήκες ακραίας ζέστης (+video)
- Αφιέρωμα Bentley: Τα μοντέλα που καθόρισαν την ένδοξη ιστορία της