Και η Honda στο παιχνίδι του υδρογόνου με το CR-V

Αργά αλλά σταθέρα οι Ιάπωνες δείχνουν την προτίμησή τους στο υδρογόνο και μετά την Toyota και η Honda δηλώνει έτοιμη για παραγωγή αυτοκινήτου με υδρόγονο

Honda CR-V υδρογόνου το 2024

Δεν θα σας πούμε "σας τα λέγαμε" αλλά... σας τα λέγαμε ότι Ιάπωνες κοιτάνε διαρκώς προς υδρογόνο μεριά. Τώρα μάθαμε ότι η Honda κατασκευάζει ένα CR-V με κινητήρα υδρογόνου στο εργοστάσιο όπου κατασκεύασε το supercar NSX δεύτερης γενιάς.

Το 2024 CR-V υδρογόνου

Αυτό το νέο CR-V -που θα φτάσει το 2024- θα περιλαμβάνει και μια μπαταρία. Αν και η Honda δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, λέει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί μέσω της λειτουργίας plug in και θα τροφοδοτεί το αυτοκίνητο σε μικρότερες μετακινήσεις.

Η δεξαμενή υδρογόνου -που μπορεί να γεμίσει γρήγορα- θα υποστηρίζει "μεγαλύτερα ταξίδια". Σκεφτείτε ότι αυτό το μέρος αντικαθιστά ουσιαστικά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις τρέχουσες διατάξεις υβριδικών οχημάτων plug in.

Και αυτό θα κατασκευάζεται στην Αμερική

Το έχουμε ξαναπεί ότι η Honda λέει ΗΠΑ και στάζει το στόμα της. Πρoφανώς δεν είναι τυχαίο ότι και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Sony-Honda θα φτιάχνονται στις ΗΠΑ και θα εξάγονται στην Ιαπωνία. Το CR-V υδρογόνου Θα συναρμολογηθεί στο Performance Manufacturing Centre της Honda στο Οχάιο, το οποίο ήταν πιο πρόσφατα υπεύθυνο για την κατασκευή της δεύτερης γενιάς του NSX και των εκδόσεων PMC των αυτοκινήτων TLX, RDX και MDX που κυκλοφορούν μόνο στις ΗΠΑ. Α, και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Honda.

"Αυτό καθιστά το PMC μοναδικά κατάλληλο για την παραγωγή υψηλής ποιότητας FCEV, τα οποία απαιτούν ειδικές διαδικασίες συναρμολόγησης", αναφέρει η Honda. "Αυτή η προσέγγιση απηχεί τον ευρύ ρόλο που έπαιξε το εργοστάσιο της Honda στο Tochigi της Ιαπωνίας στην κατασκευή τόσο του αρχικού supercar NSX ξεκινώντας το 1989 όσο και, αργότερα, του Honda FCX Clarity FCEV το 2008".

Α ναι, το Clarity. Η Honda επισημαίνει με υπερηφάνεια την ιστορία της στην εισαγωγή της τεχνολογίας υδρογόνου σε αυτοκίνητα παραγωγής, και μάλιστα έχει δαπανήσει περισσότερα από 14 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις στο δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου της Καλιφόρνιας. Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάζει μόνο αυτοκίνητα με μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου μέχρι το 2040. Έχουμε και εμείς ένα αίτημα: ένα NSX επόμενης γενιάς με καύσιμο υδρογόνο. Ωραία ιδεά εε;

Best of Network