Η Evasive Motorsports είναι μια εταιρεία μετατροπών με έδρα την Καλιφόρνια. Και έκανε μια πολύ λογική σκέψη, που θα μπορούσε να έχει κάνει και η ίδια η Honda, αλλά δεν. Σε πρόσφατο δελτίο τύπου της λοιπόν η Evasive, αναφέρει πως σχεδόν κάθε μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας είχε αποκτήσει έκδοση Type-R, από τα Civic και Integra, μέχρι τα NSX και Accord. Υπάρχει ωστόσο ένα μοντέλο που της Honda που δεν είδε ποτέ τέτοια έκδοση. Το S2000. Όχι πια.
Σε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις των ημερών, η Evasive παρουσίασε μια restomod εκδοχή του ιαπωνικού roadster, το S2000R. Δεν είναι απλά μια βελτιωμένη εκδοσή του μοντέλου, αλλά ένα εντελώς αλλαγμένο αυτοκίνητο. Κάτω από το καπό που είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα (όπως και η πίσω πτέρυγα), βρίσκεται τοποθετημένος ο 4κύλινδρος κινητήρας τούρμπο 2.0 lt του Civic Type-R που για την περίσταση αποδίδει 305 ίππους.
Αν σκεφτείς πως το S2000 απέδιδε 240 ίππους, δεν τη λες και μικρή την αύξηση. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Evasive δεν περιορίστηκε στην αλλαγή κινητήρα, αλλά προχώρησε σε μία σειρά από σημαντικές βελτιώσεις στο S2000, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ. Μην ξεχνάς, πως μιλάμε για ένα ούτως ή άλλως απαιτητικό στους χειρισμούς του αυτοκίνητο.
Έτσι λοιπόν, η εισαγωγή αέρα είναι της Mugen, η πολλαπλή εισαγωγής της ίδιας της Evasive και η εξάτμιση τιτανίου φέρει την υπογραφή της Origin Fab. Ένα από τα στοιχεία που παραμένουν πάντως, είναι το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τη δουλειά του οποίου όμως, συνδράμει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σε άλλα νέα, το ψυγείο είναι της Koyo Racing, τα ελατήρια των αμορτισέρ της KW Clubsport, οι αντιστρεπτικές ράβδοι της Eibach και τα φρένα Brembo. Οι σφυρήλατες ζάντες έχουν διάμετρο 18 ιντσών.
Όλα τα παραπάνω, δημιουργούν το απαραίτητο υπόβαθρο για να μεγαλουργήσει το νέο δημιούργημα της Evasive, αλλά δεν είναι ορατά με γυμνό μάτι. Σε επίπεδο εμφάνισης, τo S2000R είναι βαμμένο σε χρώμα Championship White, ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι από την 20th Anniversary Edition, και το αμάξωμα στα άκρα του είναι εμφανώς πιο φουσκωμένο. Στο εσωτερικό συναντάμε καθίσματα μπάκετ της Recaro, ταμπλό καλυμμένο με Alcantara και επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης βάσει των επιθυμιών του πελάτη.
Ο Mike Chang, υψηλόβαθμο στέλεχος της Evasive, αναφέρει χαρακτηριστικά: "Το S2000 είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα για πραγματικούς οδηγούς που κατασκευάστηκαν ποτέ. Με 20 χρόνια εμπειρίας στη μετατροπή αυτοκινήτων για δημόσιους δρόμους και αγώνες, είχαμε το όραμα να εκσυγχρονίσουμε το ιαπωνικό roadster και να δημιουργήσουμε τη δική μας ιδανική εκδοχή για το τι θα μπορούσε να είναι ένα S2000 Type-R”.
Διάβασε ακόμη:
- H Honda εξαπολύει ηλεκτρική επίθεση με 3 νέα concepts
- Cupra Tavascan: Ηλεκτρικό coupe SUV με 550 χλμ. αυτονομίας
- George Best: Ένας rock star του ποδοσφαίρου και τα αυτοκίνητά του
- Δεν φτάνει ούτε το Τζόκερ για την Ferrari 275 GTB/4 του Steve McQueen