Και η Renault στη μάχη για ηλεκτρικό μοντέλο κάτω των 25.000 ευρώ

Το νέο βασικό ηλεκτρικό μοντέλο της Renault θα αντλεί έμπνευση από τα ιαπωνικά αυτοκίνητα kei

To ηλεκτρικό Renault 5

Τελικά φαίνεται πως η ανακοίνωση της VW οτι εργάζεται πάνω στο project ενός ηλεκτρικού μοντέλου με τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 25.000 ευρώ, πυροδότησε αλυσιδωτές αντιδράσεις στους κόλπους της αυτοκινητικής κοινότητας. Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά της Renault να δηλώσει με τον πλέον επίσημο τρόπο, δια στόματος του CEO του γκρουπ, Luca de Meo, ότι και η ίδια ετοιμάζει τη δική της εκδοχή ενός προσιτού ηλεκτρικού οχήματος.

Διαβάστε Επίσης

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο de Meo, το βασικό ηλεκτρικό μοντέλο που θα έχει στη γκάμα της η Renault, αντλεί έμπνευση από τα ιαπωνικά αυτοκίνητα kei, θα έρθει στην αγορά κάποια στιγμή το 2027 και θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ. Τα αυτοκίνητα kei, αποτελούν ουσιαστικά την entry level κατηγορία της ιαπωνικής αγοράς, που περιλαμβάνει μοντέλα με περιορισμένες διαστάσεις και κυβισμό.

Dacia Spring Extreme

Η περίπτωση του Dacia Spring

Θα πρέπει να σημειωθεί, πως ο γαλλικός όμιλος έχει ήδη στο portfolio του ένα μοντέλο που κάνει τικ στο κουτάκι του προσιτού ηλεκτρικού μοντέλου, που δεν είναι άλλο από το Dacia Spring. Το μοντέλο της Dacia, διαθέτει στη βασική του εκδοση έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 45 ίππων και μια μπαταρία 27,4 kWh που του εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία στα επίπεδα των 200 χιλιομέτρων.

Με αυτά τα δεδομένα, θεωρείται αρκετά πιθανό το νέο μοντέλο της Renault να βασιστεί στο πάτωμα CMF-B το οποίο θα χρησιμοποιούν και τα Renault 5 και Alpine A290. Υπάρχει ωστόσο μια παράμετρος που μένει να διευκρινιστεί στην πράξη. Τα μοντέλα με τα σήματα της Renault, είναι ακριβότερα από εκείνα της Dacia. Θα έχει λοιπόν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να δούμε πώς θα καταφέρει η Renault να φέρει στην αγορά ένα δικό της μοντέλο, με τιμή αντίστοιχη του Dacia Spring.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι η αρχιτεκτονική του νέου μοντέλου θα είναι 400V, γεγονός που αναμένεται να βελτιώσει τους χρόνους φόρτισης σε σύγκριση με εκείνη των 240V του Dacia Spring που επιτρέπει μέγιστο ρυθμό φόρτισης που δεν ξεπερνά τα 30 kW σε ταχυφορτιστή. Κάτι πάντως, που επίσης αναμένεται να βελτιωθεί όταν οι επόμενες γενιές των μοντέλων της Dacia αρχίσουν να έρχονται στην αγορά, αρχής γενομένης από το επόμενο έτος.

Διαβάστε ακόμα:
 - Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022
 - Γιατί το Tesla Cybertruck δεν θεωρείται ασφαλές για την Ευρώπη
 - 69χρονος οδηγούσε 50 χρόνια χωρίς δίπλωμα και το υπερηφανευόταν
 - Αυτή είναι η πιο όμορφη μπαγκαζιέρα που υπάρχει

Best of Network