Τι έχει αλλάξει στο ανανεώμενο Honda Civic

Περίπου στα μέσα του κύκλου ζωής της, η 11η γενιά του Civic φιλοξένησε κάποιες αλλαγές που συμβάλλουν στην ανανέωση του πιο δημοφιλούς μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας.

Honda Civic 2025

Η Honda αναβάθμισε το Civic 11ης γενιάς, ένα μοντέλο που κυκλοφορεί στην Ευρώπη και στην ελληνική αγορά από τα μέσα του 2022 και ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής και την συμπεριφορά του.

Οι πρόσφατες αλλαγές είναι περιορισμένης κλίμακας, επιδερμικές, και αφορούν μόνο την αισθητική και τον εξοπλισμό, ενώ το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV παραμένει αμετάβλητο.

Διαβάστε Επίσης

Εξωτερικά, οι αλλαγές επικεντρώνονται αποκλειστικά στο μπροστινό μέρος, όπου οι δύο γρίλιες (βαμμένες σε γυαλιστερό μαύρο) και ο προφυλακτήρας είναι καινούργιοι, ενώ τα φώτα ομίχλης δεν υπάρχουν πλέον καθώς η Honda αναφέρει πως η λειτουργία τους καλύπτεται πλέον επαρκώς από τους κύριους προβολείς.

Honda Civic 2025

Επιπλέον, έχει προστεθεί στη λίστα επιλογών και ένα νέο χρώμα αμαξώματος (Seabed Blue, που αντικαθιστά το Premium Crystal Blue) μαζί με νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών που διατίθενται σε διαφορετικά χρώματα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού: γκρι στο Advance και μαύρο στο Sport.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι επίσης περιορισμένες. Οι κυριότερες αφορούν την επένδυση οροφής και αυτές που καλύπτουν τις κολόνες, οι οποίες είναι πλέον σε χρώμα μαύρο. Παράλληλα και η επένδυση που περιβάλλει τους αεραγωγούς έχει αλλάξει, με την τοποθέτηση ματ χρωμιωμένων περιγραμμάτων.

Honda Civic 2025

Στην έκδοση Advance έχει προσθέτει ένα σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού στο χώρο των ποδιών, ενώ η έκδοση Sport διαθέτει πλέον θερμαινόμενο τιμόνι και όργανα με μεγαλύτερη οθόνη (10,2 ίντσες, από 7 ίντσες). Τέλος, η βασική έκδοση Elegance θα διαθέτει σύστημα ασύρματης φόρτισης για κινητά τηλέφωνα.

Το μόνο διαθέσιμο σύστημα κίνησης είναι το υβριδικό e:HEV που δεν έχει τροποποιηθεί σε αυτή την ανανέωση. Περιλαμβάνει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα 143 ίππων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν που μπορεί να κινεί τους τροχούς και έναν άλλο που λειτουργεί ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας) και μια μπαταρία μικρής ενεργειακής χωρητικότητας (λιγότερο από 1 kWh). Η συνδυαστική ισχύ βρίσκεται στους 184 ίππους.

Δεν υπάρχουν επίσης αλλαγές ή προσθήκες στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, τα οποία στο οικοσύστημα της Honda ομαδοποιούνται σε ένα πακέτο που ονομάζεται Sensing.

Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στην πόλη, το ενεργό cruise control (το οποίο λειτουργεί επίσης σε συνδυασμό με το σύστημα διατήρησης λωρίδας για να προσφέρει ημιαυτόματη οδήγηση) και το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network