Η Bovensiepen, μια μικρή εταιρεία με έδρα το Buchloe της Βαυαρίας, παρουσιάζει το πρώτο της μοντέλο, ένα πανίσχυρο, δίθυρο GT με 603 ίππους. Η ονομασία Bovensiepen δεν είναι άγνωστη στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς πρόκειται για την ιδρυτική οικογένεια της Alpina.
Η οποία όπως θα θυμούνται όσοι έχουν καλή μνήμη, πούλησε το όνομά της στη BMW το 2022 και τώρα ξεκινάει τη δική της ανεξάρτητη πορεία.

Η Bovensiepen ανέθεσε στην ιταλική Zagato τη μεταμόρφωση της BMW M4 σε ένα μοναδικό έργο τέχνης, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Η πρόθεση ήταν να αναβιώσει το ρομαντισμό του αυτοκινήτου, που έχει σε μεγάλο βαθμό χαθεί μέσα στη σύγχρονη τυποποίηση.
Υπογραφή Zagato
Ο διευθυντής σχεδίασης της Zagato, Norihiko Harada, περιέγραψε το αποτέλεσμα ως έναν συνδυασμό "ιταλικής φινέτσας και σεξαπίλ, με γερμανική στιβαρότητα και σχεδιαστική αρτιότητα".
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η αντικατάσταση της κλασικής διπλής γρίλιας της BMW με μία ενιαία, αεροδυναμική εισαγωγή αέρα, πλαισιωμένη από δύο μεγάλες πλευρικές εισαγωγές. Νέα φωτιστικά σώματα, μια εισαγωγή σχήματος U στο καπό, το χαρακτηριστικό διπλό "φουσκωτό" σχήμα στην οροφή και το πίσω τζάμι, είναι όλα στοιχεία που φέρουν την υπογραφή της Zagato.

Η πίσω πλευρά έχει πιο "τετράγωνο" σχήμα σε σχέση με την M4, νέα φώτα, πτερύγια στα πλάγια και μια κομψή αεροτομή ducktail. Η εξάτμιση Akrapovic από τιτάνιο και άνθρακα μειώνει το βάρος κατά 40% και βελτιώνει τη ροή των καυσαερίων, ενισχύοντας παράλληλα την ισχύ του 6κύλινδρου κινητήρα 3.0 λίτρων turbo από τους 523 στους 603 ίππους και στα 700 Nm ροπής.
Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί ελαφρώς, με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι πάνω από 300 km/h. Η ανάρτηση Bilstein προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης (comfort, sport, sport+), ενώ οι τροχοί είναι 20 ιντσών.
Πολυτελές εσωτερικό

Το εσωτερικό παραμένει ουσιαστικά ίδιο με της M4, αλλά έχει επενδυθεί με πολυτελή δέρματα, αλουμίνιο και μπλε λεπτομέρειες, ενώ κάθε αυτοκίνητο μπορεί να εξατομικευτεί πλήρως. Για τους λάτρεις των αριθμών, η κατασκευή κάθε μονάδας απαιτεί πάνω από 250 ώρες.

Οι τιμές και το εύρος παραγωγής δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αλλά το Bovensiepen Zagato σηματοδοτεί μια νέα αρχή για τους Andreas και Florian Bovensiepen. Όπως αναφέρουν, στο μέλλον θα υλοποιήσουν συναρπαστικά project που συνδυάζουν ακρίβεια, αρμονία, διαχρονικό σχεδιασμό και κορυφαία μηχανική.
Την ίδια στιγμή, η Alpina συνεχίζει με νέο σχεδιαστή τον Max Missoni, πρώην στέλεχος της Polestar, ο οποίος στοχεύει να δώσει νέα ταυτότητα στον cult κατασκευαστή, διατηρώντας παράλληλα τη συναισθηματική σύνδεση με το κοινό της μάρκας.