Το τέλος πλησιάζει. Όπως ανακοινώθηκε το 2022, μετά την 31η Δεκεμβρίου 2025, η γκάμα της Alpina θα τερματιστεί και ο θρυλικός βελτιωτής αυτοκινήτων θα ενσωματωθεί επίσημα στη BMW. Ωστόσο, φαίνεται πως η Alpina θέλει να αποχαιρετήσει το κοινό της όπως του αρμόζει, παρουσιάζοντας ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της, την BMW Alpina B8 GT.
Βασισμένη στην τετράθυρη 8 Series Gran Coupe, μόνο 99 αντίτυπα της συγκεκριμένης έκδοσης θα κατασκευαστούν, ως φόρος τιμής στον Burkard Bovensiepen, τον άνθρωπο που ίδρυσε την Alpina το 1965.

Ενδέχεται, λοιπόν, αυτός ο φόρος τιμής και η εντυπωσιακή ισχύς του αυτοκινήτου, να σημαίνουν ότι πρόκειται για την τελευταία "αληθινή" Alpina πριν η εταιρεία ενσωματωθεί πλήρως στη BMW. Πολύ πιθανό.
V8 4.4 λίτρων με 630 ίππους
Αναρωτιέστε πόση ακριβώς είναι αυτή η ισχύς; Ο κινητήρας V8 4.4 λίτρων twin-turbo, είναι ο ίδιος που συναντάμε και στην Alpina B5 GT, αποδίδοντας 630 ίππους και την εντυπωσιακή ροπή των 850 Nm.
Για να επιτευχθεί αυτό το νούμερο, ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί με νέες εισαγωγές αέρα, επαναπρογραμματισμό της ECU, αύξηση της πίεσης υπερσυμπιεστή και αφαίρεση του περιοριστή στην εισαγωγή αέρα. Επίσης, υπάρχει το σύστημα εξάτμισης Alpina Sport για να αναδείξει τις βελτιώσεις που έχουν γίνει.

Αποτέλεσμα; Η B8 GT επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 330 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων ZF 8 σχέσεων έχει προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται σε αυτή την απόδοση, ενώ και το launch control έχει επίσης αναβαθμιστεί.
Επιπλέον, η βελτιωμένη μετάδοση σημαίνει ότι η ροπή κατευθύνεται περισσότερο στους πίσω τροχούς. Η ανάρτηση έχει επίσης βελτιωθεί, με την Alpina να υπόσχεται μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των ρυθμίσεων Comfort, Sport και Sport+ σε σχέση με μια συμβατική 8 Series της BMW.
Αισθητικές παρεμβάσεις
Όμως η B8 GT δείχνει διαφορετική και από την τυπική 8 Series Gran Coupe. Διαθέτει νέες εισαγωγές αέρα στη μάσκα και μικρά "αεροδυναμικά" πτερύγια μπροστά από τους τροχούς. Ο πίσω διαχύτης από ανθρακονήματα είναι λιγότερο διακριτικός, ενώ το σύνολο παραμένει ιδιαίτερα κομψό, με τις κλασικές ζάντες 21 ιντσών Alpina και το σύστημα φρένων υψηλών επιδόσεων.

Για τα 20 από τα 99 αυτοκίνητα, θα υπάρχει η δυνατότητα διχρωμίας στο αμάξωμα, με Alpina Blue ή Alpina Green συνδυασμένο με μαύρο χρώμα στην πίσω πόρτα, την οροφή και το καπό. Εκτός από τη συγκεκριμένη επιλογή, έχετε επτά διαφορετικά χρώματα για να διαλέξετε.

Επίσης, κάθε αγοραστής της B8 GT θα λάβει ένα ειδικό ρολόι Carl F. Bucherer 43mm με μπλε καντράν, μαύρο δερμάτινο λουράκι, λογότυπα Alpina και αναφορά στον κλασικό τροχό στην πίσω όψη.
Εξατομικευμένο εσωτερικό

Όσον αφορά το εσωτερικό, περιλαμβάνει την υπογραφή του Burkard Bovensiepen στις πλάτες των καθισμάτων και είναι επενδεδυμένο με δέρμα, Alcantara και ξύλο καρυδιάς. Υπάρχουν επίσης μπλε ραφές, αλουμινένια paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων και επένδυση Alcantara στην οροφή. Και φυσικά, δεν λείπει η πλακέτα που συνοδεύει κάθε ειδική έκδοση.
Το μοναδικό αρνητικό σημείο, έχει να κάνει με την τιμή, η οποία ανέρχεται σε 225.000 ευρώ. Παρόλα αυτά, αν είναι η τελευταία αληθινή Alpina πριν η εταιρεία συγχωνευτεί με την BMW, τότε ίσως πρόκειται για ένα πραγματικό κομμάτι ιστορίας.