Με χιούμορ και αυτοπεποίθηση, η Renault εγκαινιάζει μια τολμηρή διαφημιστική καμπάνια έξω από την αντιπροσωπεία της στο Λονδίνο, προσελκύοντας τα βλέμματα και προκαλώντας τους γείτονες. Η βρετανική θυγατρική της Renault παρουσιάζει με χιουμοριστική διάθεση το ολοκαίνουργιο Renault 5 E-Tech Electric μέσω μιας εξωτερικής καμπάνιας που σίγουρα θα συζητηθεί.

Τοποθετημένες έξω από το κατάστημα Renault London West, στο Brentford του Middlesex, οι πινακίδες διαφημίζουν το πλήρως ηλεκτρικό supermini, καλώντας τους περαστικούς –αλλά και όσους επισκέπτονται τους ανταγωνιστές της Renault στην ίδια λεωφόρο– να "περάσουν απέναντι" και να ανακαλύψουν από κοντά το νέο μοντέλο.
Η αφορμή; Η άφιξη του Renault 5 E-Tech Electric στο δίκτυο της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο και η τοποθέτησή του στην αντιπροσωπεία του δυτικού Λονδίνου. Εκεί, η γαλλική φίρμα επέλεξε όχι μόνο να το προβάλει μέσω αφισών, αλλά και να τοποθετήσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο διακοσμημένο με τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου ακριβώς κάτω από τις πινακίδες, ενισχύοντας το playful ύφος της ενέργειας.
Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι τυχαία το κέντρο της προσοχής. Το νέο Renault 5 E-Tech Electric έχει ήδη αποσπάσει τρεις σημαντικές διακρίσεις: Car of the Year από το Top Gear, το What Car? και τον θεσμό "The Car of the Year". Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα που στοχεύει να συνδυάσει την αστική ευελιξία με το στιλ, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.

Η καμπάνια εντάσσεται στη στρατηγική "Renaulution", η οποία εστιάζει στον εξηλεκτρισμό, την καινοτομία και τη βιώσιμη κινητικότητα. Με στόχο να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο της στην ευρωπαϊκή αγορά, η Renault δεν περιορίζεται σε νέες τεχνολογίες, αλλά υιοθετεί και μία πιο φρέσκια, αυθόρμητη επικοινωνιακή προσέγγιση, όπως αποδεικνύει αυτή η διαφημιστική "μπηχτή" προς τους ανταγωνιστές της.