Η νέα γκάμα των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων της Renault

Τρία νέα και πλήρως ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα με τεχνολογία E-Tech προγραμματίζει να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη η Renault το 2026. Το ένα εξ' αυτών θα είναι της γνωστής οικογένειας Trafic.

Renault LCV gamma E-Tech
Renault Trafic E-Tech electric
Renault Goelette E-Tech electric
Renault Estafette E-Tech electric
Renault Trafic E-Tech electric
Renault Goelette E-Tech electric
Renault Estafette E-Tech electric

Η Renault θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά τη νέα ηλεκτρική γκάμα επαγγελματικών της μοντέλων (LCV) που βασίζονται στην αρχιτεκτονική δομή SDV ( Software Defined Vehicle) και αποτελούν οχήματα της ευρύτερης ηλεκτρικής γκάμας Ampere που έχει δημιουργήσει η γαλλική εταιρεία.

Τα νέα Renault EV LCV φέρουν τις ονομασίες Estafette, Goelette και Trafic και πέραν της κοινής τους ηλεκτρικής δομής είναι εξίσου πρακτικά με τα συμβατικά μοντέλα της επαγγελματικής γκάμας.

Διαβάστε Επίσης

Αυτά τα τρία μοντέλα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Flexis, μίας ανεξάρτητης εταιρείας που ιδρύθηκε από τον όμιλο Renault, με τους ομίλους της Volvo και της CMA CGM.

Βασισμένα πάνω στη νέα πλατφόρμα "skateboard” και την αρχιτεκτονική SDV, αυτά τα compact, ευρύχωρα και εύκολα διαμορφώσιμα vans, έχουν στόχο να παρέχουν στον επαγγελματία την τεχνολογία που θα τον βοηθήσει στην μετάβασή του στην ηλεκτροκίνηση.

Renault Trafic E-Tech electric
Renault Trafic E-Tech electric

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί μια σημαντική πρόοδο στο σχεδιασμό έξυπνων οχημάτων, προσφέροντας ευελιξία, εργονομία και συνδεσιμότητα, με σχεδόν άπειρες δυνατότητες εξατομίκευσης και μειωμένο κόστος λειτουργίας, ενώ εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων.

Κάθε ένα από τα τρία αυτά μοντέλα διαθέτει τη δική του ταυτότητα και είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών. Όλα θα κατασκευάζονται στο γαλλικό εργοστάσιο της Sandouville με έναρξη κυκλοφορίας το 2026.

Renault Trafic E-Tech electric

Trafic E-Tech electric

Η ιστορία της σειράς Renault Trafic ξεκίνησε το 1980 και σήμερα ομιλούμε για τα μοντέλα 4η γενιάς με την συνολική παραγωγή να έχει ξεπεράσει τα 2,5 εκατ. μονάδες.

Το Trafic E-Tech electric διαθέτει κοντό μπροστινό πρόβολο και μεγάλο μεταξόνιο διατηρώντας, παράλληλα, έναν κύκλο στροφής αντίστοιχο με εκείνον ενός Renault Clio. Έχει ύψος λιγότερο από 1,90 μέτρα, για εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Renault Goelette E-Tech electric

Goelette E-Tech electric

To όνομα συναντάται σε ένα LCV της Renault που κυκλοφόρησε το 1956. Σκληροτράχηλο, στιβαρό και εύκολα προσαρμόσιμο, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή vans για στόλους, ή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Το νέο ηλεκτρικό Goelette διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: σασί με καμπίνα, κλειστό φορτηγό και ανατρεπόμενο. Το μέρος πίσω από την καμπίνα, χαρακτηρίζεται από την ευκολία προσαρμογής.

Renault Goelette E-Tech electric

Σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να δεχθεί πληθώρα μετασκευών και προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών, με δομικά μέρη ικανά να φιλοξενήσουν μια κλειστή καμπίνα φόρτωσης, ή άλλες διαμορφώσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες απαιτήσεις κάθε χρήστη.

Renault Estafette E-Tech electric

Estafette E-Tech electric

Εδώ έχουμε άλλη μια αναβίωση ονόματος μοντέλου της Renault από την δεκαετία του 1960. Περισσότερα από μισό εκατομμύριο οχήματα έφεραν το όνομα Estafette, μεταξύ 1959 και 1980.

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 5,27μ. και πλάτος 1,92μ., είναι ένα συμπαγές και εξαιρετικά ευέλικτο όχημα για κυκλοφορία μέσα στην πόλη.

Renault Estafette E-Tech electric

Έχει ύψος 2,60 μέτρα, επιτρέποντας σε άτομα ύψους έως 1,90μ. να μετακινούνται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης.

Όπως το Trafic E-Tech electric, έτσι και το Estafette είναι εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση, χαρακτηριστικό που του δίνει τη δυνατότητα να κινείται με άνεση σε στενούς δρόμους και πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network