Τέλος η παραγωγή για έναν θρυλικό γερμανικό κινητήρα

Ο κινητήρας VR6 της Volkswagen με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και τοποθετήθηκε σε πολλά μοντέλα του ομίλου. Η παραγωγή του τερματίστηκε πρόσφατα μετά από 34 χρόνια.

Volkswagen Golf VR6 1992

Η 12η Δεκεμβρίου 2024 σηματοδοτεί μια ιστορική ημέρα για τη Volkswagen. Μετά από 34 χρόνια και σχεδόν 1,87 εκατομμύρια μονάδες παραγωγής, ο εμβληματικός κινητήρας VR6 μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Η πρεμιέρα του πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1991 στο 3ης γενιάς Golf. Διέθετε πρωτοποριακή σχεδίαση με στενή γωνία μεταξύ των μπλοκ κυλίνδρων και ήταν 2,8 λίτρων με απόδοση 174 ίππων.

Διαβάστε Επίσης

Το "VR" προέρχεται από τη γερμανική λέξη "Vee-Reihenmotor" που σημαίνει συνδυασμός κινητήρα V σε σειρά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είχε μια πολύ μικρή γωνία μεταξύ των δύο σειρών κυλίνδρων, συνήθως έως 15 μοίρες, με τα δυο μπλοκ να μοιράζονται μια κοινή κυλινδροκεφαλή.

Αυτή ήταν και η βασική του διαφορά από τους παραδοσιακούς κινητήρες V ενώ βεβαίως είχε πιο συμπαγείς διαστάσεις που του επέτρεψαν να μπει σε μικρότερα μοντέλα.

Σε όλα αυτά τα χρόνια, οι διαστάσεις του VR6 κινητήρα έφθασαν μέχρι τα 3,6 λίτρα και τοποθετήθηκε σε μια εκτενή σειρά μοντέλων όπως τα Volkswagen Bora, CC, Corrado, EOS, Golf, New Beetle, Passat, Phaeton, Touareg καθώς και στα Audi TT και Porsche Cayenne.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network