O Sebastien Loeb επιστρέφει με ηλεκτρική Lancia Delta

O θρύλος των αγώνων ράλι επιστρέφει στην ενεργό δράση και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross όπου θα οδηγεί μια ηλεκτρική Lancia Delta

Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb
Lancia Delta Rallycross Loeb

O Sebastien Loeb ενώ έχει κάνει τόσα πολλά στην καριέρα του με αποκορύφωμα τους εννέα παγκόσμιους τίτλους που έχει κατακτήσει στο WRC, έχει αφήσει άλλα τόσα ανεκπλήρωτα. Ένα από αυτά είναι ένας τίτλος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, όπου φέτος θα επιστρέψει οδηγώντας μια αμιγώς ηλεκτρική Lancia Delta

Lancia Delta Rallycross Loeb

Το Rallycross διεξάγεται από πέρσι με ηλεκτρικά αγωνιστικά πρωτότυπα και η Lancia Delta εμφανίστηκε σε λίγους αγώνες ακολουθώντας ένα πιλοτικό πρόγραμμα με οδηγό τον Guerlain Chicherit. Ο Γάλλος που έχει γίνει γνωστός μέσα από τις συμμετοχές του σε off road αγώνες είναι ουσιαστικά και ο ιθύνων νους της ομάδας και εκείνος που κάλεσε τον Loeb να γίνει μέλος της. 

Διαβάστε Επίσης

Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Παγκοσμίου Rallycross ο Loeb εξήγησε τι ήταν εκείνο που τον έπεισε τελικά να επιστρέψει στην ενεργό δράση. 

"Δεν είχα κανένα σχέδιο να επιστρέψω στο Rallycross όταν οδήγησα σε ράλι μαζί με τον Guerlain (Chicherit), αλλά το συζητήσαμε πολύ και ήταν πολύ ενθουσιώδης με αυτό το project. Έτσι με έπεισε ότι θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη περιπέτεια", είπε ο Αλσατός αναφερόμενος στο ξεκίνημα των συζητήσεων και συνέχισε για να παραδεχτει πως ποτέ δεν ήθελε και τόσο να σταματήσει να τρέχει στο πρωτάθλημα. 


"Είχα πάντα καλές αναμνήσεις από την εποχή που αγωνιζόμουν στο Rallycross. Διασκέδασα πολύ, οι αγώνες ήταν συναρπαστικοί και όταν η Peugeot πήρε την απόφαση να αποσυρθεί, απογοητεύτηκα λίγο γιατί το απολάμβανα και σχεδίαζα να συνεχίσω. Από τότε, έχω κάνει πολλά διαφορετικά και ενδιαφέροντα πράγματα, από το Ντακάρ μέχρι το Extreme E - και νωρίτερα φέτος, o Guerlain μου έκανε την πρόταση". 

Το σκέφτηκε για μισό λεπτό

Ο Loeb παραδέχτηκε πως βρέθηκε σε ένα σημείο της καριέρας του όπου χρειάστηκε να πάρει κάποιες σημαντικές αποφάσεις και ακριβώς για αυτό δεν το πολυσκέφτηκε κιόλας. "Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί και μου είπε πόσο ενθουσιασμένος ήταν από τον πρώτο αγώνα της Lancia στο Rallycross, πέρσι στο Nurburgring. Είπε ότι ήταν μια σπουδαία εμπειρία και ότι θα ήθελε να με έχει στην ομάδα. Ήμουν σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια της σεζόν μου όπου έπρεπε να πάρω κάποιες αποφάσεις για το μέλλον και είχα την αίσθηση ότι αυτό θα μπορούσε να είναι πολύ διασκεδαστικό, οπότε το σκέφτηκα για περίπου μισό λεπτό και στη συνέχεια συμφώνησα να τον ακολουθήσω στη νέα του πρόκληση". 

Lancia Delta Rallycross Loeb

Παιδικές αναμνήσεις γεμάτες Lancia

Αγωνιστικά η Lancia μπορεί να μην αποτέλεσε ποτέ πεδίο δράσης του Sebastien Loeb, όπως εξήγησε όμως ο ίδιος ως νεαρός έχει πολλές αναμνήσεις γιατί πάντα ήθελε να έχει μια. "Η Lancia προσφέρει πολλές αναμνήσεις για μένα. Πριν ξεκινήσω να αγωνίζομαι στα ράλι, για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα πολλές γνώσεις για το άθλημα. Σίγουρα, ήξερα για τις Lancia Delta HF και S4 στο Group B με τους Didier Auriol, Miki Biasion και άλλους, αλλά ήταν πριν από την εποχή μου. Για μένα, η μεγαλύτερη ανάμνησή μου είναι ως αυτοκίνητο δρόμου, γιατί όταν έβγαινα με το μικρό Renault 5 Turbo, έβλεπα Lancia Delta HF Integrale και ονειρευόμουν να οδηγήσω κι εγώ μια. Δεν είχα τα χρήματα για να αγοράσω κάποια, αλλά ήταν ένα εμβληματικό αυτοκίνητο. Τώρα έχω την ευκαιρία να καθίσω σε μια πολύ ιδιαίτερη έκδοση, η οποία είναι πραγματικά ωραία".

Lancia Delta Rallycross Loeb

Επικεφαλής και στην εξέλιξη

"Ξεκινάμε ουσιαστικά από το μηδέν με αυτό το αυτοκίνητο και έχω μεγάλο κίνητρο να βοηθήσω στην εξέλιξη και τον αγώνα της Special ONE Racing Delta Evo-e RX στο Rallycross", είπε ο Loeb αναφερόμενος στο μέλλον της Special One και της Lancia Delta στο Rallycross. "Ειλικρινά, όταν οδηγούσα στο πρωτάθλημα στο παρελθόν, δεν είχαμε πραγματικά την απόδοση που να ταιριάζει με την ευελιξία ή την ταχύτητα του Volkswagen Polo και του Johan Kristoffersson. Τώρα, έχουμε ένα εντελώς νέο project και ο στόχος είναι να του δώσουμε μάχες. Δεν ξέρω από πού θα ξεκινήσουμε, καθώς δεν έχουμε προηγούμενη αναφορά, αλλά η ομάδα είναι δυνατή και ελπίζω ότι έχουμε μια καλή βάση και μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να διεκδικούμε νίκες".

Διαβάστε Επίσης

Ιδανικό το Rallycross για τα ηλεκτρικά

Σύμφωνα με τον Loeb, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η εξέλιξη των αγωνιστικών οχημάτων και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το Rallycross. Για την ακρίβεια, "το rallycross είναι ο καταλληλότερος χώρος για τα ηλεκτρικά, επειδή έχουμε πολλή ισχύ και οι αγώνες είναι σύντομοι, που σημαίνει ότι η αυτονομία δεν είναι πρόβλημα. Τα αυτοκίνητα είναι επίσης πολύ συναρπαστικά στην οδήγηση και μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία. Με μπροστινό και πίσω κινητήρα, αλλά χωρίς άξονα, η ανάπτυξη είναι πολύ διαφορετική από αυτή που έχουμε όλοι συνηθίσει με τα οχήματα εσωτερικής καύσης". 

Lancia Delta Rallycross Loeb

Ενώ ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι θεωρεί: "Για μένα, το Rallycross είναι η τέλεια πλατφόρμα για την προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πιστεύω ότι έχουμε την ευκαιρία να προσελκύσουμε μια νέα γενιά οπαδών. Οι αγώνες είναι σπουδαίοι και η μορφή των αγώνων είναι κατάλληλη για ένα νεανικό κοινό. Το θέαμα στην πίστα είναι εκπληκτικό - νομίζω ότι οι αγώνες είναι ακόμα πιο θεαματικοί από πριν - και ενώ πρέπει να κάνουμε ακόμα δουλειά σε όλα γύρω από αυτό, με μερικές μικρές προσαρμογές, πιστεύω ότι το μέλλον για το rallycross μπορεί να είναι πολύ λαμπρό", κατέληξε ο Loeb

Οι πρώτες δοκιμές 

Η συμφωνία του Loeb με την Special One είναι μονοετής όπως είπε ο ίδιος με όραμα να θεμελιωθεί και να επεκταθεί για περισσότερα χρόνια, αν όλα πάνε καλά. Ήδη ο Αλσατός έκανε τις πρώτες του δοκιμές και όντως, το Rallycross είναι μια άκρως θεαματική μορφή του motorsport, όπως αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά. 


Διαβάστε ακόμα:
 - Πρώτες εικόνες του νέου Renault Clio-τι έχει αλλάξει
 - Αρκούδα διέρρηξε αυτοκίνητο και ήπιε 69 κουτάκια αναψυκτικά
 - Video: Συνοδηγοί στο συγκλονιστικό T.50 του Gordon Murray
 - Θανατηφόρο τροχαίο με Tesla σε ημιαυτόνομη λειτουργία

Best of Network