Πριν από λίγο καιρό ασχοληθήκαμε με τον Ryan Gosling με αφορμή την ταινία Barbie και γράψαμε για το εξαιρετικό φιλμ "Drive" και κυρίως την εναρκτήρια σκηνή. Αυτή τη φορά μας αναγκάζει να γράψουμε ξανά με αφορμή μια διαφήμιση / ταινία μικρού μήκους της Tag Heuer για το ρολόι Carrera, στην οποία πρωταγωνιστεί μαζί με μια Porsche 911 Turbo (930).
Το Tag Heuer Carrera είναι ρολόι για κλέψιμο
Και αυτή η Porsche 911 Turbo επίσης. Η Tag Heuer αποφάσισε να διαφημίσει το μοντέλο Carrera χωρίς να σκεφτεί τα έξοδα. Δεν είναι εύκολο και σίγουρα απαιτεί μεγάλο μπάτζετ για να κάνεις μια διαφήμιση άνω των 5 λεπτών (σχεδόν ταινία μικρού μήκους) με πρωταγωνιστή έναν αστερά του Hollywood. Και έναν ακόμα πρωταγωνιστή που για εμάς μετράει ακόμα περισσότερο: την Porsche 911 Turbo (γενιάς 930).
Ένα υπέροχο αυτοκίνητο που για χρόνια ήταν το κορυφαίο στην γκάμα της Porsche και όταν κυκλοφόρησε ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που μπορούσες να αγοράσεις στην Γερμανία. Το αυτοκίνητο της διαφήμισης κατά 99% είναι μοντέλο του 1987, όπερ σημαίνει ότι κυκλοφόρησε δύο χρόνια πριν αποσυρθεί η γενιά 930 της 911, η οποία έμεινε στον παραγωγή από το 1975 μέχρι το 1989. θα επιστρέψουμε στο αυτοκίνητο.
Τι συμβαίνει σε αυτήν την διαφήμιση;
It's complicated που λένε και στο χωριό μας. Ο πρωταγωνιστής (όχι ακριβώς αλλά ο κασκαντέρ του) καταδιώκεται από δύο άνδρες και πηδάει από το παράθυρο. Προσγειώνεται σε ένα στρώμα, φλεξάρει το Tag Heuer Carrera και ο σκηνοθέτης τον ενημερώνει ότι η σκηνή είναι ΟΚ. Μετά τον πλησιάζει μια γυναίκα -λογικά η φροντίστρια των γυρισμάτων- και του ζητάει να επιστρέψει το ρολόι. Δεν συνεχίζουμε για να μην σας κάνουμε spoiler καθώς υπάρχει μια ανατροπή στο σενάριο. Παράλληλα υπάρχει αναφορά σε δύο ταινίες. Φυσικά στο Drive -η σκηνή με τα γυαλιά και η φούξια γραμματοσειρά- και στην ταινία Gone in 60 Seconds όταν ο Ryan ξεκινάει την χρονομέτρηση του ενός λεπτού στο Tag Heuer Carrera.
Και επιστρέφουμε στην Porsche 911 Turbo και σε μια λιτή σημειολογία (ακόμα μια αντιφατική διατύπωση του topgeargreece.gr) του αυτοκινήτου που βλέπουμε στη διαφήμιση, που δεν είναι ένα αλλά τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα. Μπαίνει σε μια 911 με καθίσματα Porsche και στο επόμενο πλάνο είναι σε μια Porsche με καθίσματα Recaro με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα. Σε άλλο πλάνο φαίνονται καθρέπτες της 911 Turbo και σε άλλο καθρέπτες του βελτιωτή RUF. Επίσης στην αρχή οι ζάντες είναι από Speedline που έβαζε η RUF και στο τέλος βλέπουμε ζάντες Porsche. Οι πιο παρατηρητικοί είδαν και δύο διαφορετικά κόκκινες αποχρώσεις στο αμάξωμα.
Διαβάστε ακόμα:
- Η Rolex ανανέωσε το Daytona για τα 60 χρόνια του
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- Το ρολόι της Ferrari κοστίζει 1,85 εκατομμύρια ευρώ
- Αποστολή στην Σλοβενία: Οδηγούμε την νέα και πιο δυνατή BMW Z4 M40i