Η έκθεση ασφαλείας της Tesla ήταν κάτι περισσότερο από αναμενόμενη, καθώς όλοι αναρωτιούνταν πως θα διαχειριστεί ο Elon Musk την δημοσιοποίηση των ατυχημάτων που κάποτε έμοιαζε να επηρεάζει απολύτως αρνητικά την κοινή γνώμη σε σχέση με το Autopilot.
Τώρα που δημοσιεύτηκε φαίνεται πως αποδεικνύει οτι τα Tesla που λειτουργούν με το Autopilot ενεργοποιημένο έχουν ατύχημα, σπανιότερα από εκείνα τα οποία χειρίζονται οι άνθρωποι πλήρως.
Η Tesla αναφέρει χαρακτηριστικά, "Κατά το 1ο τρίμηνο, καταγράψαμε ένα ατύχημα για κάθε 7,63 εκατομμύρια μίλια (12,28 εκατομμύρια χιλιόμετρα) οδήγησης κατά τα οποία οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν την τεχνολογία Autopilot.
Για τους οδηγούς που δεν χρησιμοποιούσαν την τεχνολογία Autopilot, καταγράψαμε ένα ατύχημα για κάθε 955.000 μίλια (1.054.000 χιλιόμετρα) οδήγησης. Συγκριτικά, τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία από την NHTSA και την FHWA (από το 2022) δείχνουν ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες σημειώθηκε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα περίπου κάθε 670.000 μίλια (1.078.000 χλμ.".
Σύμφωνα με τα στοιχεία που μοιράστηκε η Tesla, το πρώτο τρίμηνο του 2024 αντιπροσωπεύει την περίοδο με τα περισσότερα μίλια που οδηγήθηκαν πριν καταγραφεί ένα ατύχημα με σύστημα υποβοήθησης, όπως είναι το Autopilot.
Ακριβώς το αντίθετο ισχύει για τα Tesla τα οποία οδηγούν οι άνθρωποι, καθώς υπήρχαν ασφαλέστερα τρίμηνα στην πρόσφατη ιστορία της Tesla, σε σχέση με το πρώτο του 2024. Για παράδειγμα το 2022, η Tesla κατέγραψε ένα ατύχημα για κάθε 1,71 εκατομμύρια μίλια που οδηγούνταν σε οχήματα που δεν είχαν ενεργοποιημένο αυτόματο πιλότο.
Η Tesla σημείωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ότι τα δεδομένα ατυχημάτων του αυτόματου πιλότου είναι στην πραγματικότητα αρκετά συντηρητικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία μετράει οποιαδήποτε συντριβή στην οποία ο Αυτόματος πιλότος απενεργοποιήθηκε μέσα σε 5 δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση.
Η Tesla μετρά επίσης όλα τα ατυχήματα στις οποίες οι ειδοποιήσεις συμβάντων των οχημάτων έδειξαν ότι ένας αερόσακος ή άλλο ενεργό σύστημα συγκράτησης αναπτύσσεται. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι δεν διαφοροποιείται με βάση τον τύπο της σύγκρουσης ή του σφάλματος, οπότε ακόμη και αν ένα Tesla δεχτεί τρακάρισμα από ένα άλλο όχημα ενώ το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο, η σύγκρουση μετράται.
Τι γίνεται με τη φωτιά στα Tesla;
Αντίστοιχα θετικά όσον αφορά τα Tesla, είναι τα αποτελέσματα της έκθεσης και για την φωτιά στα οχήματα. Εκεί οι μετρήσεις και τα δεδομένα αφορούν το 2022, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες για τις συνθήκες σε ατυχήματα ούτε για το τρέχον έτος, αλλά ούτε και για το προηγούμενο.
Έτσι το 2022 ο αριθμός των μιλίων που πέρασαν πριν ξεσπάσει πυρκαγιά σε ένα Tesla άγγιξε τα 135 εκατομμύρια και είναι αυξημένος σε σχέση με το 2021, πράγμα που δεν ίσχυει και για τον μέσο όρο των ΗΠΑ συνολικά. Εκεί τα μίλια που καλύπτονται πριν ξεσπάσει φωτιά σε κάποιο αυτοκίνητο μόλις που αγγίζουν τα 18 εκατομμύρια και είναι μάλιστα λιγότερα το 2022, από ότι ήταν το 2021.