Η νέα BMW M4 CS αποτελεί την ουσία της εμπειρίας του M Division και τοποθετείται μεταξύ των εκδόσεων M4 Competition Coupé και της περιορισμένης έκδοσης M4 CSL. Με αγωνιστικά γονίδια και εξακύλινδρο κινητήρα σε σειρά που συνδυάζεται με οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και τετρακίνηση M xDrive, απαιτεί χρόνο μόλις 3,4'' για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Μάλιστα, εντυπωσίασε στο Nürburgring σημειώνοντας χρόνο των 7 λεπτών και 21,989 δευτερολέπτων σε μια απόσταση 20,832 χλμ. Η δε τελική ταχύτητα φθάνει τα 302 χλμ./ώρα με ηλεκτρονικό κόφτη.

Το θηρίο που βρίσκεται κάτω από το καπό με τεχνολογία M TwinPower Turbo προέρχεται από τις M3 και M4 ενώ με τις κατάλληλες βελτιώσεις φορέθηκε και στην BMW M4 GT3 καλύπτοντας τις επιδόσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Διαθέτει ειδική επεξεργασία στους κυλίνδρους που συμβάλλουν στην ανθεκτικότητα του κινητήρα και ελαφρύ σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα.
Μαζί και ένα κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic 8 σχέσεων με προγράμματα λειτουργίας αλλά και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που ενισχύει περαιτέρω την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα, κατανέμοντας έξυπνα την ισχύ μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα τροχών. Στον πίσω άξονα υπάρχει ενεργό διαφορικό M που συμβάλλει στην δυναμική οδήγηση ειδικά κατά τις επιταχύνσεις στις στροφές.

Από την άλλη το πλαίσιο της νέας BMW M4 CS έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα και στην κατανομή του βάρους του. Ειδικές ρυθμίσεις φέρει το κάμπερ των τροχών, τα ελατήρια-αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι που συμβάλλουν στη βελτίωση της ακρίβειας του τιμονιού και εν γένει της συμπεριφοράς του μοντέλου.
Οι αποσβεστήρες είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι ενώ οι ρυθμίσεις για το σύστημα DSC και το M Dynamic Mode έχουν επίσης σεταριστεί επιμελώς στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της δυναμικής οδήγησης σε πίστα. Το σύστημα πέδησης είναι και αυτό ενισχυμένο με φρένα M Compound και δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρονται τα κεραμικά φρένα M Carbon.

Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται επίσης με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση V-spoke - διαθέσιμες είτε σε ματ χρυσό είτε σε ματ μαύρο. Οι μπροστινές είναι 19 ιντσών και οι πίσω, 20 ιντσών με στάνταρ ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για πίστα.
Οι πελάτες που σκοπεύουν να χρησιμοποιούν την M4 CS κυρίως για καθημερινή οδήγηση μπορούν να επιλέξουν ελαστικά υψηλών επιδόσεων στις ίδιες διαστάσεις χωρίς επιπλέον κόστος.
Μείωση βάρους
Η χρήση τμημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) παίζει καθοριστική σημασία στη μείωση του βάρους. Η οροφή από ανθρακονήματα είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Το καπό, το μπροστινό σποϊλερ, οι εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, ο πίσω διαχύτης και η πίσω αεροτομή τύπου Gurney είναι επίσης κατασκευασμένα από αυτό το ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας.
Στη μείωση του συνολικού βάρους συμβάλλουν επίσης και τα με καθίσματα M Carbon bucket καθώς το σύστημα εξαγωγής που είναι ελαφρύτερο κατά 4 κιλά χάρη στη χρήση ενός πίσω σιγαστήρα από τιτάνιο.
Συνολικά, όλες αυτές οι παρεμβάσεις έχουν μειώσει το απόβαρο κατά περίπου 20 κιλά σε σύγκριση με την BMW M4 Competition Coupé με M xDrive.

Η νέα M4 CS προσφέρει επιπρόσθετα έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, με έμφαση στην απόλαυση της ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης.
Το Comfort Access, το σύστημα συναγερμού, ο αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών, το σύστημα ήχου Harman Kardon Surround Sound System, το Park Distance Control, το Parking Assistant, το Front Collision Warning, το Lane Departure Warning και το σύστημα Speed Limit Info περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ η λειτουργία αυτόματου ανοίγματος και κλεισίματος του πορτμπαγκάζ και το σύστημα Driving Assistant μπορούν να προστεθούν ως προαιρετικά στοιχεία.