Γιατί η Ford καταργεί τις απευθείας πωλήσεις στην Ευρώπη-τι σύστημα θα εφαρμόσει

Η επιτυχία της Tesla με τις απευθείας πωλήσεις χωρίς αντιπροσώπους έβαλαν σε σκέψεις πολλές φίρμες. Όμως φαίνεται ότι οι αντιδράσεις των dealers επηρεάζουν τις αποφάσεις αρκετών αυτοκινητοβιομηχανίων.

To νέο Ford Explorer είναι ηλεκτρικό SUV

Σύμφωνα με δημοσίευμα, η Ford έχει εγκαταλείψει το σχέδιό της να μετατρέψει το ευρωπαϊκό δίκτυο λιανικής της στο μοντέλο απευθείας πωλήσεων.

Η Ford είχε ήδη καθυστερήσει την εισαγωγή των απευθείας πωλήσεων μέχρι το 2026, αφού το είχε δοκιμάσει πιλοτικά στην Ολλανδία πριν το εφαρμόσει πανευρωπαϊκά.

Διαβάστε Επίσης

Τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία καταργεί εντελώς το σύστημα και αντ' αυτού αναπτύσσει ένα "προηγμένο μοντέλο franchise", δήλωσε η επικεφαλής της Ford Ευρώπης για τις πωλήσεις EV, Anna Lena Strigel.

Η Ford αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα. "Δεν μπορούμε να δώσουμε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά μας", δήλωσε εκπρόσωπος της Ford στο Automobilwoche.

Οι εκπρόσωποι των αντιπροσώπων της Ford αρνήθηκαν επίσης να σχολιάσουν, επειδή δεν υπήρξε επίσημη δήλωση από την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Ford έχει πει στους εμπόρους λιανικής πώλησης στη Γερμανία ότι η μετάβαση θα αναβληθεί κατά χρόνια και δεν θα ολοκληρωθεί πριν από το 2030, δήλωσε ένας έμπορος, ο οποίος αρνήθηκε να κατονομαστεί.

Μειώνει το δίκτυο αντιπροσώπων στην Ευρώπη

Η Ford θα εξακολουθήσει να μειώνει το ευρωπαϊκό δίκτυο αντιπροσώπων της, καθώς εστιάζει στα SUV υψηλότερων τιμών και στα κερδοφόρα επαγγελματικά φορτηγά, ενόψει της μετάβασής της για να γίνει μια μάρκα μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα στην Ευρώπη.

Διαβάστε Επίσης

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προσπαθήσει να εισαγάγουν το μοντέλο αντιπροσωπείας στις ευρωπαϊκές αγορές τους για να τυποποιήσουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και τις προσωπικές αγορές στους εκθεσιακούς χώρους. Η μετάβαση έχει συναντήσει την αντίδραση των εμπόρων, οι οποίοι λαμβάνουν μια σταθερή αμοιβή για μια πώληση στο πλαίσιο του συστήματος αντιπροσώπευσης αντί για μια μεταβλητή πληρωμή προμήθειας.

Σύμφωνα με το σύστημα αντιπροσώπευσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες τιμολογούν απευθείας τους πελάτες.

Εταιρείες όπως η Stellantis, η BMW, η Audi και η Jaguar Land Rover καθυστέρησαν ή αναθεώρησαν τα σχέδιά τους για απευθείας πωλήσεις.

Η Stellantis αναθεωρεί την εξάπλωση του μοντέλου διανομής αντιπροσωπείας στην Ευρώπη, αφού τα πιλοτικά προγράμματα στην Αυστρία, το Βέλγιο/Λουξεμβούργο και τις Κάτω Χώρες σταμάτησαν λόγω δυσλειτουργιών στην πληροφορική.

Το ίδιο και η Mini που ανέβαλε την εισαγωγή του μοντέλου λιανικής πώλησης μέσω πρακτορείου στη Γερμανία λόγω δυσλειτουργιών στην πληροφορική.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Audi καθυστέρησε την εισαγωγή των πωλήσεων μέσω πρακτορείου μετά από αντιδράσεις των εμπόρων, ανέφερε το περιοδικό Car Dealer. Η Jaguar Land Rover απέσυρε το σχέδιό της για απευθείας πωλήσεις, ανέφερε επίσης το περιοδικό Car Dealer.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network