Γιατί σταμάτησε τη παραγωγή του Ford Focus στην Γερμανία

Το εργοστάσιο της Ford στη Γερμανία σταμάτησε την παραγωγή των Focus και η διακοπή παραγωγής κοστίζει στην Ford περίπου 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Εργοστάσιο Ford Focus

Η παραγωγή σταμάτησε στο εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας, αφού μια απεργία σε γειτονικούς προμηθευτές διέκοψε τις παραδόσεις εξαρτημάτων.

Η απεργία κοστίζει στη Ford περίπου 1 εκατ. ευρώ την ημέρα, δήλωσε ο επικεφαλής του εργοστασιακού συμβουλίου του εργοστασίου, Benjamin Gruschka.

Περίπου 500 μέλη της IG Metall (το συνδικατό εργαζομένων σιδήρου) στις Magna Stanztechnik, Benteler, Tenneco, Rhenus LMS και Lear προχώρησαν σε απεργία επ' αόριστον την Παρασκευή, αναγκάζοντας την αυτοκινητοβιομηχανία να σταματήσει την παραγωγή του μοναδικού μοντέλου του εργοστασίου, του αυτοκινήτου Focus.

Διαβάστε Επίσης

Η απεργία επηρέασε τις παραδόσεις των κινητήρων/μερών μετάδοσης, των αξόνων, των εξαρτημάτων του αμαξώματος, των συστημάτων καλωδίωσης και των συστημάτων εξάτμισης.

Ο Gruschka δήλωσε ότι η παραγωγή θα μπορούσε να συνεχιστεί "αρκετά γρήγορα" όταν λήξει η απεργία. Εκπρόσωπος της Ford δήλωσε ότι η στάση παραγωγής συνεχίζεται ενώ δεν σχολίασε τις οικονομικές συνέπειες.

Η Ford τερματίζει την παραγωγή του Focus στο εργοστάσιο το επόμενο έτος με την απώλεια 3.500 θέσεων εργασίας, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία μεταβαίνει στην πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρίες στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο έχασε από το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας, το οποίο θα κατασκευάζει τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Ford συμφώνησε τον περασμένο μήνα μια συμφωνία με τους εργαζομένους της στο Saarlouis , η οποία περιλαμβάνει τη συνέχιση της απασχόλησης 1.000 εργαζομένων μέχρι το τέλος του 2032, αποζημιώσεις και μπόνους, τη δημιουργία μιας εταιρείας μεταβίβασης και προγράμματα εξειδίκευσης.

Οι εργαζόμενοι στους προμηθευτές ζητούν την ίδια "ελκυστική και καλά χρηματοδοτούμενη" συμφωνία που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι της Ford. Σύμφωνα με την IG Metall, οι εργαζόμενοι στις εταιρείες των προμηθευτών είναι κατά μέσο όρο άνω των 50 ετών και φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να βρουν εναλλακτική απασχόληση.

Η Benteler δήλωσε ότι έχει κάνει προσφορές και τις βελτίωσε "σημαντικά" και πάλι την περασμένη εβδομάδα. "Δυστυχώς, εμείς -όπως και άλλες επηρεαζόμενες εταιρείες- δεν έχουμε λάβει καμία παραχώρηση από την IG Metall", δήλωσε εκπρόσωπος της Benteler.

Η Ford αναζητά επενδυτή για να αναλάβει το εργοστάσιό της στο Saarlouis. Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της BYD, ενδιαφέρθηκαν, αλλά αργότερα υπαναχώρησαν, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network