Η σειρά van Citroen H-Type παρουσιάστηκε το 1947 και έμεινε στην παραγωγή επί 34 χρόνια με τις συνολικές πωλήσεις να φθάνουν τις 473.289 μονάδες. Ήταν το αντίστοιχο Ford Transit ή το Type 2 "Bully” της VW της εποχής για τους Γάλλους όπου το χρησιμοποίησαν ως επαγγελματικό όχημα στην εστίαση, στους αγρούς αλλά και στις δημόσιες υπηρεσίες.

Την αναβίωση της σειράς επιχειρεί εδώ και χρόνια η Citroen μολονότι στις τάξεις της διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά μοντέλων που εξυπηρετούν διάφορες ανάγκες όπως τα Berlingo, Jumpy και Jumper - το SpaceTourer καταργήθηκε.
Ωστόσο, εκεί έξω υπάρχει μια αγορά που θέλγεται από neo retro style μοντέλα με τις αναπαραγωγές – στις σύγχρονες εκδοχές τους (βλέπε VW ID. Buzz) – να έχουν επανέλθει στη μόδα. Επίσης στη μόδα έχουν επανέλθει και τα motorhomes ή αλλιώς τα αυτοκινούμενα σπίτια όπου αλωνίζουν τους δρόμους όλων των ηπείρων με μια νέα γενιά μόνιμων ταξιδιωτών.

Αναγνωρίζοντας πως υπάρχει αγορά για τέτοια οχήματα, η Citroen επαναφέρει τα σχέδια της για την αναβίωση της σειράς H-Type παρουσιάζοντας αυτές τις μέρες σε μια από τις κορυφαίες διοργανώσεις για πολυτελή οχήματα αναψυχής, την έκθεση Caravan στο Dusseldorf της Γερμανίας, το μοντέλο Type Holidays Concept.
Όπως διακρίνεται από την ονομασία του, πρόκειται για πειραματικό μοντέλο. Ωστόσο όλα τα στοιχεία πάνω του αλλά και οι δηλώσεις των υπευθύνων του project καταμαρτυρούν πρόθεση ένταξης στη μαζική παραγωγή σε μια ειδική γκάμα οχημάτων, μάλιστα, που θα ονομάζεται "Holidays” της οποίας οι λεπτομέρειες θα γνωστοποιηθούν από τη Citroen περί τα τέλη του έτους.
Το νέο camper Van της Citroen θα εισχωρήσει σε μια αγορά που ταξινομεί περίπου 90.000 οχήματα τέτοιου τύπου στην Ευρώπη. Η ζωή με ένα βανάκι είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους νεότερους και προσφέρει απεριόριστη ελευθερία στα ταξίδια με λελογισμένο προϋπολογισμό.

Μετατροπές σε Van Life
Η Citroen ζήτησε από την εξειδικευμένη σλοβένικη εταιρεία Bravia Mobil να εξοπλίσει το Type Holidays. Στο πάνω μέρος έχει προσαρμοστεί μια αναδιπλούμενη οροφή, οι οποία επιτρέπει στους επιβάτες να στέκονται όρθιοι. Στεγάζει επίσης ένα μεγάλο κρεβάτι που μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα.

Στην καμπίνα υπάρχει ένας πάγκος καθισμάτων δύο σειρών που ανοίγει και σχηματίζει ένα άνετο κρεβάτι για άλλα δύο άτομα. Και αυτό το κάθισμα πάγκου αφαιρείται πλήρως για να απελευθερώσει αποθηκευτικό χώρο. Τα δύο μπροστινά καθίσματα (οδηγού-συνοδηγού) μπορούν να περιστραφούν προς τα πίσω, στο χώρο διαβίωσης του οχήματος.
Επίσης, υπάρχει ένα πλήρες κουζινάκι (χώρος μαγειρέματος, νεροχύτης, ψυγείο), ένα πτυσσόμενο τραπέζι για φαγητό ή εργασία και πολλά ντουλάπια για την αποθήκευση διάφορων αντικειμένων. Τέλος για τη θέρμανση της καμπίνας υπάρχει ειδικό σύστημα της Webasto.