
Το Polestar 7 θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα παραχθεί εντός ευρωπαϊκού εδάφους, στο υπό κατασκευή εργοστάσιο της Volvo στο Kosice της Σλοβακίας.
Η κινέζικη φίρμα – πρώην σουηδική - προχωρά σε αυτή την κίνηση, καθώς προσπαθεί να μειώσει την έκθεσή της στους υψηλούς δασμούς της Ευρώπης και των ΗΠΑ.
Η κατασκευή του εργοστασίου της Volvo στη Σλοβακία ξεκίνησε το 2023 και θα είναι η 3η κατά σειρά μονάδα παραγωγής της εταιρείας στην Ευρώπη, μετά τα εργοστάσια στο Torslanda της Σουηδίας και στο Γάνδη του Βελγίου.
Η τοποθεσία στη Σλοβακία προσφέρει καλές συνδέσεις με τις ευρωπαϊκές αγορές και μια ανεπτυγμένη βάση προμηθευτών, ενώ η αναμενόμενη ετήσια παραγωγική ικανότητα θα είναι 250.000 οχήματα.
Η Polestar, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely, κατασκευάζει σήμερα τα περισσότερα από τα αυτοκίνητά της στην Κίνα. Αντιμετωπίζει δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ύψους 28,8% στις εξαγωγές της προς την Ευρώπη και άνω του 100% για τα οχήματα που εξάγει στις ΗΠΑ.

Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του Polestar 7 το 2028. Το συμπαγές SUV με μπαταρία θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες της Volvo, η οποία επίσης ανήκει στην Geely, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήρων. Οι άμεσοι ανταγωνιστές του Polestar 7 είναι η BMW iX1 και η Mercedes-Benz EQA.
"Η συνεργασία με τη Volvo Cars για την ανάπτυξη και την κατασκευή του Polestar 7 στην Ευρώπη είναι μια μοναδική ευκαιρία που θα ενισχύσει τη θέση μας στην εγχώρια αγορά”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Polestar, Michael Lohscheller, σε ανακοίνωση στις 3 Ιουλίου.

Οι δασμοί έχουν επηρεάσει την Polestar περισσότερο από τους περισσότερους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, επειδή η πλειονότητα των αυτοκινήτων της παράγεται είτε από τη Volvo είτε από τη Geely, επί κινεζικού εδάφους.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει κάποια Polestar 3 (μεγάλο SUV) στις ΗΠΑ, σε ένα εργοστάσιο της Volvo στη Νότια Καρολίνα. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες από πελάτες των ΗΠΑ για το Polestar 2, το οποίο κατασκευάζεται στην Κίνα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα εξάγει επίσης το μεσαίου μεγέθους SUV Polestar 4 στις ΗΠΑ από ένα εργοστάσιο στη Νότια Κορέα, όπου η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο. Το Polestar 4 κατασκευάζεται επίσης στην Κίνα.
Νωρίτερα φέτος, η Polestar ανακοίνωσε ότι θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να καταστεί κερδοφόρα και ανέβαλε την διεύρυνση των πωλήσεων σε άλλες χώρες.