Ξέραμε ότι το απίθανο Renault 5 Turbo 3E θα ήταν ακριβό, αλλά δεν το περιμέναμε και τόσο είναι ακριβό. Η Renault επιβεβαίωσε ότι οι τιμή για το "όσο άγριο του αξίζει" και εξωφρενικά δυνατό 5 Turbo 3E θα ξεκινούν από 157.000 ευρώ -αφού μάθαμε ότι θα κοστίζει 135.000 λίρες στην Αγγλία. Έτσι είναι αυτά. Άμα θέλεις αυτοκίνητο που έφτιαξε δική του κατηγορία (αυτή των mini supercars) πρέπει να πληρώσεις αδρά.
Επίσης ξέραμε ότι επρόκειτο να είναι περιορισμένη έκδοση, και ναι τώρα επιβεβαιώθηκε ότι θα είναι όσο συλλεκτικό του αξίζει. Η Renault επιβεβαίωσε επίσης ότι σκοπεύει να κατασκευάσει μόλις 1.980 από αυτά τα υπέροχα αυτοκίνητα-αμαρτία.
Τώρα πια ξέρετε ότι πρόκειται για μια σύγχρονη εκδοχή αυτού του κλασικού hot hatch και του αδελφού του Turbo 2 που καθόρισαν το τοπίο των μικρών αυτοκινήτων με μεγάλη ισχύ στη δεκαετία του 1980. Αυτό το νέο παιδί ανεβάζει κάπως τους τόνους, κάτι που θα περίμενε κανείς όταν δίνει 157.000 ευρώ.

Μέσα από το εξωφρενικό αμάξωμα του R5 Turbo 3E κρύβεται μια υπερκατασκευή από ανθρακονήματα που φιλοξενεί ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων - έναν σε κάθε πίσω τροχό - που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 70 kWh και μπορούν να αποδώσουν 536 ίππους. Μας τρέχουν ήδη τα σάλια.

Αυτό είναι ακόμη περισσότερο από τους ήδη περισσότερους 500 ίππους που είχε πει αρχικά η Renault, με σύμμαχο μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V που θα ξεχάσετε γρήγορα αφού θα ψάχνετε από πού να κρατηθείτε: Η Renault υπολογίζει ότι θα πιάνει 0-100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.

Αν και η αρχιτεκτονική 800V θα φανεί χρήσιμη κατά την επαναφόρτιση, επειδή θα μπορεί να κάνει download ηλεκτρονίων με ταχύτητα 350kW και θα φορτίσει αυτό το μικρό θηρίο από 15 έως 80% σε 15 λεπτά. Αυτή θα είναι και μια καλή στιγμή για να αλλάξετε ίσως τα ελαστικά, επειδή αυτό το πράγμα θα λιώνει τα λάστιχα όπως λιώνει το τσένταρ πάνω στο μπέργκερ.

Οι κρατήσεις μόλις ξεκίνησαν και οι τυχεροί 1.980 πελάτες θα επικοινωνήσουν στη συνέχεια το 2026 για να μιλήσουν για τα χρώματα, τις επιλογές και αργότερα θα κληθούν να μιλήσουν με τους σχεδιαστές της Renault για να κατασκευάσουν κατά παραγγελία τα χρώματα και τα υλικά του ταμπλό. Αυτό σημαίνει ότι οι 157.000 ευρώ είναι τιμή εκκίνησης -και δεν φτάνει να πουλήσετε τριάρι στην Κυψέλη για να το πάρετε.

Όλα αυτά ακούγονται λογικά αφού μιλάμε για το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έφτιαξε ποτέ η Renault.