Τι κατάφερε το Ford Capri στις δοκιμές πρόσκρουσης Euro NCAP

Το ηλεκτρικό Ford Capri πήρε μέρος στις πρόσφατες προσομοιώσεις δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP και αυτή είναι η βαθμολογία του.

Ford Capri ηλεκτρικό

Σε πρόσφατο γύρο δοκιμών προσομοίωσης πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, το νέο Ford Capri πέτυχε διάνα λαμβάνοντας την ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων.

Το ηλεκτρικό μοντέλο της Ford επέδειξε υψηλές επιδόσεις σε όλα τα επιμέρους στάδια των δοκιμών, γεγονός που αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τις προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που διαθέτει.

Διαβάστε Επίσης

Αναλυτικότερα, το Capri απέσπασε βαθμολογία 89% για την προστασία που παρέχει στου ενήλικους επιβάτες και 86% αντίστοιχα για τα παιδιά. Παράλληλα, υψηλή ήταν και η βαθμολογία 80% που πήρε για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως οι πεζοί και οι ποδηλάτες. Στη δε κατηγορία αξιολόγησης της απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας, το νέο Ford σημείωσε βαθμολογία 72%.

Σύμφωνα με τον Euro NCAP, η απόδοση του προηγμένου συστήματος αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) απεδείχθη εξαιρετικά επαρκής όσον αφορά την αντίδρασή του απέναντι στα άλλα οχήματα, με τις ανεπιθύμητες συγκρούσεις να αποφεύγονται στα περισσότερα σενάρια των δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν.

Επίσης, ο ανεξάρτητος οργανισμός επαίνεσε το στάνταρ σύστημα υπενθύμισης ζώνης ασφαλείας στα εμπρός και πίσω καθίσματα, καθώς και το σύστημα παρακολούθησης της κατάστασης του οδηγού, το οποίο ανιχνεύει την κόπωσή του.

Ταυτόχρονα, το σύστημα υποστήριξης λωρίδας διορθώνει ομαλά την πορεία του οχήματος όταν το τελευταίο τείνει να βγει από τη λωρίδα του και επεμβαίνει με αποτελεσματικότητα σε πιο κρίσιμες καταστάσεις.

Ford Capri Euro NCAP

Τέλος, το σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας του νέου Ford Capri προσδιορίζει με ακρίβεια τα σχετικά όρια, με τον οδηγό να μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει απρόσκοπτα την αυτόματη ρύθμιση του Adaptive Cruise Control ή του περιοριστή ταχύτητας.

Το νέο Ford Capri διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά τόσο σε πισωκίνητες (RWD) όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις (AWD). Στην πρώτη περίπτωση, ο συμπαγής και προηγμένος ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 170 ίππων και ροπή 310 Nm συνδυάζεται με μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας (Standard Range) 52 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 393 χλμ. (WLTP).

Εναλλακτικά, διαθέσιμη είναι και η έκδοση RWD με κινητήρα απόδοσης 286 ίππων και 545 Nm, η οποία υποστηρίζεται από μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 77 kWh, η οποία εξασφαλίζει με τη σειρά της κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία που φτάνει έως και τα 627 χλμ. (WLTP).

Η τετρακίνητη έκδοση εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνδυασμένη απόδοση 340 ίππων και ροπή 545 Νm. Την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια παρέχει η μεγαλύτερη μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 79 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία που ανέρχεται έως και τα 592 χλμ. (WLTP).

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network