Smart: Θα παρουσιάσει νέο μοντέλο στο Πεκίνο-οι πρώτες πληροφορίες

Η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου πλησιάζει και μόλις μάθαμε ότι η Smart ετοιμάζεται για να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο. Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες.

Smart #5 Concept

Αυτό που τελικά φαίνεται να επιφυλάσσει το μέλλον για την Smart, δεν είναι μόνο η διεύρυνση της γκάμας των μοντέλων της, αλλά και των διαστάσεών τους.

Η εταιρεία που έχτισε το όνομά της πάνω στο λιλιπούτειο Fortwo, ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο της μοντέλο στη μεσαία κατηγορία. Που φυσικά θα είναι ηλεκτρικό και θα έχει αμάξωμα SUV. Καμία έκπληξη ως προς τα δύο τελευταία χαρακτηριστικά.

Διαβάστε Επίσης

Τα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου που θα ονομάζεται #5 βρισκόμενο σε συνάρτηση με τη νέα πολιτική της εταιρείας, θα γίνουν στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, που ανοίγει τις πύλες της στις 25/4. Αν και θα παρουσιαστεί υπό μορφή πρωτότυπου, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα κυκλοφορήσει στην Κίνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και θα έρθει στην Ευρώπη από το 2025.

Το μήκος του είναι 4,6 μέτρα και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, θα αποτελεί το μεγαλύτερο μοντέλο της Smart, της οποίας η γκάμα περιλαμβάνει ακόμα τα SUV #1 και #3. Πάντως η Smart, φέρεται να αναζητά συνεργάτες για την εξέλιξη ενός διαδόχου του μοντέλου ForTwo.

To πιο ευέλικτο Smart

Ο Dirk Adelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Smart Europe, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι το νέο μεσαίο SUV θα είναι το πιο ευέλικτο μοντέλο της μάρκας, με στόχο να αποτελέσει το κύριο όχημα για οικογένειες. Θα σηματοδοτήσει επίσης μια νέα σχεδιαστική γλώσσα.

Smart #5 Concept

"Νομίζω ότι το #5 Concept είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνεία της κατηγορίας στην οποία ανήκει, όχι μόνο από προϊοντικής πλευράς, αλλά και από πλευράς σχεδιασμού, καθώς εγκαταλείπουμε τις καμπύλες που χαρακτήριζαν τα προηγούμενα μοντέλα της Smart, πηγαίνοντας σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση", δήλωσε ο Adelmann.

Μεγαλύτερη μπαταρία από τα #1 και #3

Στην έκδοση παραγωγής του το #5 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία από το #1 και το #3, επειδή προορίζεται ως κύριο όχημα για τους αγοραστές στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, δήλωσε ο Adelmann. Στην αγορά της Γερμανίας, το #1 αποτελεί κυρίως το δεύτερο ή το τρίτο αυτοκίνητο ενός νοικοκυριού.

Είναι πιθανό να βασίζεται στην αρχιτεκτονική SEA της Geely, η οποία υποστηρίζει μια σειρά μοντέλων από μάρκες όπως η Volvo, η Polestar, καθώς και τα μικρότερα Smart. Θυμίζουμε πως τα #1 και #3 έχουν αυτονομία περίπου 400 με 440 km, από μια μπαταρία 66 kWh σύνθεσης νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC).

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network