Αυτό είναι το MG Cyberster παραγωγής και όπως βλέπεται δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα hatchback και SUV. Δεν είναι απλώς ένα roadster. Είναι ένα roadster με ηλεκτρικές scissors πόρτες. Και τέσσερις οθόνες στο κόκπιτ.
Η MG χρησιμοποίησε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για να αποκαλύψει το Cyberster όπως θα μπει στην παραγωγή. Οι προδιαγραφές είναι αυτές: 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα, ισχύς 536 ίπποι, μπαταρία 77kWh και αυτονομία κατά WLTP 445 χιλόμετρα.
Τα παραπάνω είναι για την τετρακίνητη έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Θα υπάρχει επίσης μια πισωκίνητη έκδοση με 335 ίππους που θα κάνει το 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα, η οποία θα ακούγεται ΟΚ, αν δεν είχατε διαβάσει για την έκδοση με τους δύο κινητήρες.
Οι τιμές αναμένεται να αποκαλυφθούν στα τέλη Μαρτίου για το λανσάρισμα του καλοκαιριού -άραγε πόσο θα έχει στην Ελλάδα που πλέον η MG εκπροσωπείται; Προφανώς, με αυτή την ισχύ και αυτές τις πόρτες, δεν πρόκειται για έναν ηλεκτρικό αντίπαλο του MX-5. Ούτε ένα απλό σύγχρονο MGB. Λογικά η πισωκίνητη έκδοση θα πλησιάζει τα 70.000 ευρώ αλλά ας περιμένουμε.
Η κληρονομία της MG
Η MG στηρίζεται στη βρετανική κληρονομιά, προβάλλοντας φωτογραφίες της MGB στην εκδήλωση παρουσίασης και αναφερόμενη στο γεγονός ότι η MG -όπως και η έκθεση της Γενεύης- συμπληρώνει φέτος τα εκατό της χρόνια.
Για να είμαστε δίκαιοι, παρόλο που η εταιρεία ανήκει πλέον στην κινεζική SAIC, η αρχική σχεδιαστική ιδέα του Cyberster δημιουργήθηκε από μια ομάδα με επικεφαλής έναν Βρετανό, τον Carl Gotham, στο στούντιό τους στο Marylebone Road του Λονδίνου.
Το βρετανικό Top gear ρώτησε τον David Allison, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων και σχεδιασμού της MG UK, αν οι αγοραστές γνωρίζουν ότι η MG είναι πλέον κινεζική. "Όχι ακριβώς", είπε.
Οπότε ενδιαφέρονται για την κληρονομιά του ονόματος MG; "Νομίζω ότι έχει μεγάλη σημασία. Το Cyberster γυρίζει αυτόν τον διακόπτη. Στην Κίνα κανείς δεν ενδιαφέρεται για την κουλτούρα των αυτοκινήτων. Αλλά είχαμε το Cyberster στο Goodwood Festival of Speed και αρκετοί από την ανώτερη διοίκηση πέταξαν από εκεί και είδαν αμέσως την αξία του. Το Cyberster είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο για να κερδίσουμε από αυτή την κληρονομιά. Μόνο μία εκατονταετηρίδα έχεις".
Η καμπίνα του Cyberster χρησιμοποιεί μια τριπλή οθόνη του οδηγού, καθώς και μια οθόνη στην κονσόλα για τον κλιματισμό και τον infotainment. Η οροφή είναι μια απλή, ηλεκτρική από ύφασμα. Πέφτει σε 10 δευτερόλεπτα και δεν πιάνει χώρο στο πορτ μπαγκάζ.