
Σίγουρα θα έχετε ακούσει ή θα έχετε διαβάσει για τον χαμό που γίνεται με το Tesla Cybertruck και την δυνατότητα να το πουλήσεις -αν είσαι από αυτούς που το έχουν αγοράσει.
Μπορώ να πουλήσω Tesla Cybertruck πριν κλείσει χρόνο;
Η Tesla κάνει κάτι λογικό και πραγματικά λαϊκό αν το σκεφτείς. Σύμφωνα με τους όρους που υπογράφεις όταν αγοράζεις to Tesla Cybertruck, σε περίπτωση που θες να το πουλήσεις -πριν κλείσει χρόνο από την αγορά- θα πρέπει πρώτα να ρωτήσεις την ίδια την Tesla αν ενδιαφέρεται να το αγοράσει -με όρους που δεν είναι ασύμφοροι.
Π.χ. η φίρμα θα αφαιρέσει από την τιμή περίπου 0,14 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Και προφανώς και πιθανές επισκευές και σχετικά έξοδα.
Σε περίπτωση που δεν καλέσεις πρώτα την Tesla -αν θελήσεις να το πουλήσεις- η φίρμα θα κινηθεί νομικά εναντίον σου και θα απαιτήσει περίπου 47.000 ευρώ. Αν την ενημέρωσεις και αρνηθεί να το αγοράσει μπορείς μετά να κάνεις ό,τι θέλεις.
Σου φαίνεται περίεργο; Δεν το κάνει μόνο η Tesla
Και η Ford ήθελε να κάνει το ίδιο με το ηλεκτρικό pick up F150 Lighting αλλά και με την 2η γενιά του Ford GT που τελικά απαγόρευε την πώληση του για 2 χρόνια. Και η Ferrari εφαρμόζει παρόμοια λογική.
Γιατί το κάνουν; Κάποιοι που έχουν κάνει κρατήσεις προσπαθούν να πουλήσουν την παραγγελία τους, δίνοντάς την σε όποιον είναι πρόθυμος να πληρώσει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.
Όπως αναφέρει το teslarati, στο eBay όπου οι κρατήσεις είναι προς το παρόν καταχωρημένες τόσο ως δημοπρασίες όσο και ως Buy It Now, ορισμένοι από τους κατόχους αυτών των παραγγελιών προσπαθούν να πάρουν από 5.000 έως 10.000 δολάρια για τη θέση τους στην "ουρά".
Και να είστε σίγουροι ότι αυτή η λογική θα συνεχιστεί και μετά. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να πωλείται έως και σε διπλάσια τιμή από την αρχική και υπάρχουν πολλοί που θα το κάνουν. Αυτό ακριβώς είναι που θέλει να αποφύγει η Tesla.
Δηλαδή να αποκτήσουν το Cybertruck μόνο αυτοί που έχουν έξτρα παχύ πορτοφόλι και όχι αυτοί που πραγματικά το θέλουν και αντιλαμβάνονται την αξία του, πέρα και από τα χρήματα.
Όπερ σημαίνει ότι αντί για αυτοκίνητο το Cybertruck θα γίνει ένα είδος επένδυσης. Και ο Musk δεν το θέλει αυτό. Ένας ακόμα λόγος είναι ότι αυτή η -μη- χρήση δεν θα εξελίξει περισσότερο το αυτοκίνητο -που σίγουρα έχει περιθώρια βελτίωσης.