Είναι γεγονός πως η Toyota έμεινε πίσω στην παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων σε μια εποχή όπου όλοι οι κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει τις δικές τους προτάσεις. Βεβαίως η κορυφαία γιαπωνέζικη εταιρεία έχει επενδύσει στον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της εδώ και 25 χρόνια κινούμενη στο μονοπάτι της υβριδικής τεχνολογίας.
Σήμερα, σχεδόν στο σύνολό της η γκάμα μοντέλων Toyota εφοδιάζεται με υβριδικά σύνολα – πλην του Aygo X, του Land Cruiser και του pick up Hilux – ενώ υπάρχει και το bZ4X ως ο μοναδικός εκπρόσωπος της εταιρείας στα ηλεκτρικά.
Αυτά σε επίπεδο μοντέλων παραγωγής διότι σε concept car υπάρχει έντονη κινητικότητα σε ηλεκτρικά οχήματα. Όπως για παράδειγμα το εικονιζόμενο, που θα παρουσιαστεί στις 26 Οκτωβρίου στην έκθεση του Τόκιο με την ονομασία EPU.
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό διπλοκάμπινο pick up του δοκιμαστικού σωλήνα με αμάξωμα μήκους λίγο πιο πάνω από τα 5 μ. που έχει διευρυμένο μεταξόνιο (3,350 μ.), κάτι που είναι εμφανές και στην σιλουέτα του μοντέλου με τους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές άλλες πληροφορίες ωστόσο οι πρώτες εικόνες δείχνουν πως το περιβάλλον στη καμπίνα είναι πλήρως ψηφιακό με ένα τιμόνι φουτουριστικό – μάλλον δεν θα υιοθετηθεί σε όποιο μοντέλο προκύψει στην παραγωγή – και με πολλούς χώρους εναπόθεσης μικροαντικειμένων.
Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες ενώ η έκταση της καρότσα προσφέρει περίπου την ίδια χωρητικότητα με τα συμβατικά διπλοκάμπινα pick up που κυκλοφορούν στους δρόμους.