
Την προηγούμενη δεκαετία, ο όμιλος της GM αποχώρησε σταδιακά από την ευρωπαική αγορά πρώτα με την Chevrolet το 2013 και αργότερα με την Cadillac καθώς σημείωνε απώλειες. Η τελευταία φαίνεται πως επιστρέφει εκ νέου στην ευρωπαική αγορά έχοντας και πάλι ως έδρα την Ελβετία με τις πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων να ξεκινούν το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Η νέα απόβαση της Cadillac στην Ευρώπη επικεντρώνεται στην πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τον χορό θα σύρει το ηλεκτρικό SUV της Cadillac με την ονομασία Lyriq. Πρόκειται για ένα όχημα αναψυχής μεσαίων διαστάσεων που προσφέρει αυτονομία περίπου 530 χλμ. με μία φόρτιση.

Με τιμή εκκίνησης στα 85.000 ευρώ (82.000 ελβετικά φράγκα) το Lyriq κοστίζει περίπου όσο και τα premium ηλεκτρικά SUV των ευρωπαίων κατασκευαστών, όπως το BMW iX3 και το Audi Q8 E-tron.
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, η αμερικάνικη εταιρεία θα ξεκινήσει να πουλά στην Σουηδία, στη Γαλλία και σε τρεις ακόμα ευρωπαϊκές χώρες χωρίς ωστόσο να έχει προσδιοριστεί ακόμα ποιες είναι αυτές. Η Ευρώπη θεωρείται από τις μεγαλύτερες αγορές σε ηλεκτρικά οχήματα. Ωστόσο την τελευταία περίοδο ο πληθωρισμός και οι αβέβαιες οικονομικές προοπτικές, θέτουν οποιαδήποτε επένδυση στην Ευρώπη στη βάση του ρίσκου.

Η GM έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην περιοχή τα τελευταία χρόνια, εισάγοντας μόνο μικρό αριθμό οχημάτων. Το 2017, ο αμερικάνικος όμιλος πούλησε τις μάρκες Opel και Vauxhall στον όμιλο Stellantis, μετά από δύο δεκαετίες οικονομικών ζημιών. Παρόλα αυτά, η Stellantis κατάφερε να επαναφέρει την κερδοφορία τις δύο εταιρείες σε λιγότερο από ένα χρόνο.