Cadillac Celestiq: Την σχεδιάζεις εσύ και την αγοράζεις (ναι καλά!)

Καμία Cadillac Celestiq δεν θα είναι ίδια με μια άλλη γιατί την σχεδιάζει απευθείας ο αγοραστής. Πάντως όλοι το ίδιο θα πληρώνουν πάνω κάτω, δηλαδή 300.000 ευρώ

Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official
Cadillac Celestiq Official

Μερικοί μήνες έχουν περάσει από τότε που η Cadillac μας έδειξε το έξοχο εσωτερικό της νέας Cadillac Celestiq και λίγο λιγότερο από τότε που μας έδειξε πως θα είναι το αυτοκίνητο, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο προπαραγωγής. Τώρα μας δείχνει το αληθινό, το οποίο δεν θα έχει μεγάλες διαφορές, γιατί τι να αλλάξεις δηλαδή, από την οθόνη των 55 ιντσών στο ταμπλό ή την οροφή που μπορείς να την κάνεις φιμέ σε κλίμακα από το 1 έως το 20 για να μην σε ενοχλεί ο ήλιος. Δεν είναι συμπτωματικό πως παρουσιάστηκε την ίδια ημέρα με την Rolls Royce Spectre. Είναι τα δύο αυτοκίνητα που "σπάνε το φράγμα" των 300.000 ευρώ για να τα αγοράσει κανείς, τιμή που εδώ που έχουμε φτάσει πλέον μοιάζει με φυσιολογική. 

Cadillac Celestiq Official

Πολυτέλεια και τεχνολογία 

Είναι επίσης και δύο από τα ελάχιστα, στα οποία με τα χρήματα αυτά ή όσα δίνει κανείς τέλος πάντων, αγοράζει κυρίως πολυτέλεια, άνεση και status. Αν και πλέον μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε υπεισέρχεται και η τεχνολογία ως παράγοντας. Η Cadillac Celestiq έχει πολύ, από όλα τα παραπάνω. Η βάση της είναι η πλατφόρμα Ultium της General Motors και αποδίδει 600 ίππους από δύο ηλεκτροκινητήρες που την καθιστούν τετρακίνητη. Τα 868 Nm ροπής βοηθούν στις καταιγιστικές επιδόσεις, που αντικατοπτρίζονται στα 3.8 sec της επιτάχυνσης για το 0-100km/h

Η ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 111 kWh με την οποία ο μεγιστάνας που θα κάθεται στο πίσω δεξί κάθισμα, θα μπορεί να φτάσει σε αποστάσεις μέχρι και 480 χλμ. Πάντως αυτό λογικά δεν θα τον απασχολεί (τον σωφέρ, γιατί τον μεγιστάνα τον απασχολούν άλλα πράγματα), καθώς χάρη στη δυνατότητα φόρτισης σε 200kW φορτιστή DC, η Celestiq θα μπορεί σε 10 λεπτά να αναπληρώσει ενέργεια για 125 χλμ. Πράγμα που είναι εντυπωσιακό. 

Cadillac Celestiq Official

Σε πάει και παρκάρει μόνη της 

Στην διαδρομή ο μεγιστάνας, θα απολαμβάνει την Magnetic Ride ανάρτηση και το Active Roll Control που αποτρέπει από μετατοπίσεις του αμαξώματος στις στροφές, καθώς και την τετραδιεύθυνση. Οι τροχοί των 23 ιντσών, φέρουν ελαστικά της Michelin σε πρώτη τοποθέτηση, τα οποία όμως είναι αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, με ειδικά κατασκευασμένα πλαϊνά, run flat τεχνολογία και αφρό ώστε να είναι ήσυχα. 

Θεωρητικά ο σωφέρ δεν θα έχει και πολύ δουλειά να κάνει και θα ψάχνει μεγάλους αυτοκινητόδρομους, που δεν είναι δύσκολο να βρεις στην Αμερική, γιατί η Cadillac Celestiq διαθέτει το Ultra Cruise Control. Ένα σύστημα της GM με το οποίο το αυτοκίνητο κινείται ημιαυτόνομα, χάρη στις κάμερες, σε αισθητήρες και σε LiDAR που διαθέτει. Ε, αφού φτάσουμε μπορεί να παρκάρει και μόνη της, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να είναι μέσα. 

Όταν λέμε πολυτέλεια, εννοούμε χλιδή

Cadillac Celestiq Official
Αν έχεις φτάσει μέχρι εδώ διαβάζοντας για ένα αυτοκίνητο που αν το πετύχεις σε κανένα video στο YouTube θα είναι η μοναδική σου ευκαιρία να το ξαναδείς, μπράβο και σε ευχαριστούμε. Συνέχισε όμως και με προσοχή γιατί θα σε πιάσει ζαλάδα. Το κεντρικό ταμπλό είναι μια οθόνη 55 ιντσών. Ένα ενιαίο γυαλί που χωρίζει δύο οθόνες κατά βάση, μια μεγάλη για τον οδηγό και μια μικρότερη για τον συνοδηγό. Σε αυτήν εκείνος, θα μπορεί να σερφάρει ή να παίζει video games ή να βλέπει… οτιδήποτε εν πάσει περιπτώσει, γιατί ό,τι βλέπει, χάρη σε μια μικρή ασπίδα, δεν θα φαίνεται στον οδηγό, ώστε να μην τον ενοχλεί.
Cadillac Celestiq Official

Πιο κάτω στην κονσόλα υπάρχει και άλλη οθόνη για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και  πίσω από τα προσκέφαλα των εμπρός θέσεων υπάρχουν και άλλες δύο 12,6 ιντσών η κάθε μια για την ψυχαγωγία του μεγιστάνα που λέγαμε. Από την οθόνη που αφήσαμε για το τέλος, αυτή στο υποβραχιόνιο του πίσω καθίσματος, οι επιβάτες θα μπορούν να ρυθμίζουν την φωτεινότητα της γυάλινης οροφής. Θα σκουραίνει από το 1 έως το 20 και ανεξάρτητα η μια πλευρά από την άλλη, γιατί εσύ μπορεί να θέλεις λιακάδα, αλλά εγώ βλέπω ταινία οπότε θέλω ατμόσφαιρα.  

Και τώρα το καλύτερο 

Cadillac Celestiq Official
Η αγορά της Cadillac Celestiq είναι μια κάπως πιο σύνθετη διαδικασία από το παραγγέλνω - πληρώνω - μου την φέρνουν. Όταν τακτοποιηθούν οι οικονομικές λεπτομέρειες των 300.000 ευρώ και τοποθετηθεί η παραγγελία, η Cadillac επικοινωνεί με τον αγοραστή και τον συνδέει με έναν υπάλληλο από το σχεδιαστικό τμήμα. Ξεκινάει η διαδικασία της εξατομίκευσης, για την οποία η Cadillac είναι πολύ υπερήφανη. Χαρακτηριστικά αναφέρει πως καμία από τις Cadillac Celestiq που θα κυκλοφορούν δεν θα είναι ίδια με άλλη, λόγω των σχεδόν ατελείωτων διαφορετικών επιλογών που θα υπάρχουν. 


 

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network