Οδηγούμε το απόλυτο Suzuki Jimny της Twisted-έχει και turbo

Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που η Ελλάδα λατρεύει και είναι σημαντικό γεγονός ότι ασχολήθηκε μαζί του η Twisted, που φημίζεται για την δουλειά της στα Land Rover Defender

Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted
Suzuki Jimny Twisted

Πολλές φορές έχουμε κάνει λόγο για το καλύτερο Jimny αλλά αυτήν την φορά είναι αλλιώς. Αυτό είναι το Suzuki Jimny της Twisted και είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία με έδρα το North Yorkshire εφαρμόζει τη φιλοσοφία της τροποποίησης σε κάτι άλλο εκτός από ένα κλασικό Land Rover Defender. 

Γιατί επέλεξε το Jimny και όχι το νέο Defender; 

"Ποτέ δεν θέλω να τροποποιήσω για χάρη της τροποποίησης, θέλω να κάνω κάτι καλύτερο", λέει στο TopGear το αφεντικό της Twisted, Charles Fawcett. "Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε κάνει νέο Defender -όλοι οι άλλοι το έχουν κάνει και απλά κάνουν κάτι ελαφρώς διαφορετικό από το στάνταρ".

Suzuki Jimny Twisted

Από την άλλη πλευρά, η Twisted εκτιμά ότι το Jimny είναι "σχεδόν μια μικρογραφία του Defender με παρόμοια αρχιτεκτονική, σύστημα μετάδοσης κίνησης και αναλογική αίσθηση". 

Πόσο διαφέρει αυτό το Jimny

Λοιπόν, το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι όλα τα νέα Twisted Jimny βασίζονται στο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα Jimny. Αυτό σημαίνει ότι έχετε δύο καθίσματα και 863 λίτρα χώρου αποσκευών, εκτός αν παρέχετε το δικό σας αυτοκίνητο για μετατροπή.

Suzuki Jimny Twisted

Το καλύτερο κομμάτι της εν λόγω μετατροπής είναι η "Twisted Performance Upgrade" που ουσιαστικά περιλαμβάνει την τοποθέτηση ενός turbo στον στάνταρ τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων. Αυτό ανεβάζει την ισχύ από τους 100 ίππους στους 165 ίππους. Και μην ξεχνάτε, αυτό το αυτοκίνητο ζυγίζει μόνο 1.090 κιλά.

Διαβάστε Επίσης

Μαζί με το turbo υπάρχει επίσης μια νέα εξάτμιση, μια ECU Syvecs με αντίστοιχο remap, νέες σωληνώσεις, νέες τροφοδοσίες λαδιού και ένα φίλτρο αέρα επιδόσεων. Αλλά αυτά είναι μόνο όσα βρίσκονται κάτω από το μικροσκοπικό χώρο του κινητήρα. Αλλού υπάρχει μια νέα, ελαφρώς υπερυψωμένη ανάρτηση με ελατήρια Eibach και αμορτισέρ Bilstein, και αυτά συνδυάζονται με μια νέα πίσω αντιστρεπτική μπάρα που κάνει εξαιρετική δουλειά στο να κρατάει το Jimny δεμένο.

Suzuki Jimny Twisted

Ο μπροστινός προφυλακτήρας και τα καπάκια των καθρεπτών είναι τώρα χρωματικά προσαρμοσμένα με το υπόλοιπο αμάξωμα, και η όλη εμφάνιση ολοκληρώνεται με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πέντε ακτίνων Twisted και ελαστικά BF Goodrich all-terrain. Τι φανταστικά αξιαγάπητο πράγμα.

Δεν γίνεται με λιγότερο tuning;

Γίνεται. Όπως και με τα Twisted Defenders, μπορείτε να επιλέξετε τι θα θέλατε να τοποθετήσετε στο μικρό 4x4, και οι περαιτέρω επιλογές περιλαμβάνουν τζάμια προστασίας της ιδιωτικής ζωής, πλήρες σατινέ φινίρισμα, μπάρα φώτων, σχάρα οροφής, προστασία κάτω από το αμάξωμα και "εργάτη" Warn. Θα χαρείτε να ακούσετε ότι αυτά τα αυτοκόλλητα σκηνών βουνού της δεκαετίας του 1990 είναι επίσης προαιρετικά. 

Suzuki Jimny Twisted

Α, και υπάρχουν επίσης πολλές εσωτερικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των "περιστασιακών πίσω καθισμάτων" για να μετατρέψετε το μικρό φορτηγάκι ξανά σε τετραθέσιο. 

Το εσωτερικό του Jimny Twisted

Λοιπόν, ο Fawcett μας λέει ότι 230 ώρες εργασίας έχουν αφιερωθεί στο εσωτερικό του συγκεκριμένου Jimny. Αυτό πραγματικά φαίνεται και η βελτιωμένη ηχομόνωση κάνει τεράστια διαφορά. Φυσικά δεν είναι ένα νέο Defender, αλλά θα ήσασταν ευτυχείς να περάσετε λίγο περισσότερο χρόνο σε ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο.

Suzuki Jimny Twisted

Σε ένα Twisted Defender υπάρχει πολύ δέρμα και αυτό ισχύει και για το Jimny. Δέρμα στα καθίσματα, το ταμπλό, τις χειρολαβές, τους μοχλούς ταχυτήτων, το χειρόφρενο, το τιμόνι, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες. Ακόμα και τα πατάκια είναι δερμάτινα. 

Suzuki Jimny Twisted

Η οροφή είναι επενδεδυμένη με Alcantara και υπάρχει μια νέα μονάδα infotainment της Alpine με πλοήγηση, DAB και Apple CarPlay που αντικαθιστά το κάπως παρωχημένο σύστημα infotainment της Suzuki. Παίρνετε επίσης νέα ηχεία που μπορεί να σας κάνουν πραγματικά να θέλετε να ακούσετε μουσική και κάθε αυτοκίνητο συνοδεύεται από μια ατομική πλακέτα κατασκευής που δείχνει τη διαδικασία από την οποία πέρασε. 

Και λίγα ακόμα για τον κινητήρα 

Α ναι, πίσω στο καλύτερο κομμάτι. Το Jimny της Twisted έχει να κάνει με το turbo. Μπορεί να υπάρχει πρόσθετη ηχομόνωση, αλλά εξακολουθείτε να ακούτε ήχο κινητήρα καθώς και η νέα εξάτμιση κάνει την δουλειά της. 

Διαβάστε Επίσης

Η αύξηση της ισχύος κάνει τεράστια διαφορά και στην επιτάχυνση και θα βρεθείτε να ασχολείστε με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων για να κρατήσετε τις στροφές πάνω από τις 3.000 και το turbo στην περιοχή που του αρέσει. 

Και πώς είναι στην οδήγηση;

Μιλώντας αντικειμενικά, το "καλά" ίσως είναι υπερβολικό. Αλλά η άποψη της Twisted για το Jimny είναι εξαιρετικά διασκεδαστική. Αυτό εξακολουθεί να είναι ένα ψηλό αυτοκίνητο με εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο, αλλά η φανταχτερή ανάρτηση και η νέα αντιστρεπτική ράβδος σημαίνουν ότι στρίβει αρκετά επίπεδα και είναι απλά το καλύτερο πράγμα για να τρέχεις σε στενούς επαρχιακούς δρόμους.

Suzuki Jimny Twisted

Και στην άσφαλτο δεν υπάρχει πολύ πρόσφυση από αυτά τα χοντρά ελαστικά, οπότε τα μικρά γλιστρίματα των τεσσάρων τροχών και τα μπλοκαρίσματα των φρένων προσθέτουν στην αίσθηση του μίνι αυτοκινήτου ράλι.

Και όμως, την ίδια στιγμή είναι άνετο, μεταφέρει ορμή, εξακολουθεί να καίει σχετικά λογικό καύσιμο και δεν χρειάζεται καν αναβαθμισμένα φρένα για να το σταματήσει. Μας έχει εντυπωσιάσει.

Πόσο κάνει; Είναι ακριβό 

Το Jimny με turbo είναι πραγματικά ευχάριστο στην οδήγηση. Υπάρχει όμως ένα μικρό εμπόδιο: η τιμή. Το Jimny της Twisted ξεκινά από 60.000 ευρώ. Αυτό είναι ένα αρκετά μεγάλο ποσό πάνω από τη βασική τιμή των περίπου 24.000 ευρώ που κάνει στην Ελλάδα, αλλά και πάλι πρόκειται για ένα εντελώς μεταμορφωμένο μικρό αυτοκίνητο. Το οποίο έχει μεγάλες πιθανότητες να αυξήσει την αξία του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

 

Best of Network