
Ελπίζουμε να κάθεστε, γιατί η Suzuki μόλις αποκάλυψε ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό Jimny βρίσκεται στα σκαριά. Και ναι. αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για -αυτοκινητικά- πανηγύρια. To Suzuki Jimny είναι ένα αυτοκίνητο με φανατικούς οπαδους, που στην Ελλάδα -και σε όλη την Ευρώπη- το στερήθηκαν λόγω ρύπων.
Ηλεκτρικό Suzuki Jimny γιατί μας αξίζει
Ναι, η ιαπωνική εταιρεία μπορεί να παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο της ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο -το eVX, αλλά σε ένα νέο ενημερωτικό έγγραφο για την στρατηγική ανάπτυξης της φίρμας μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα την σιλουέτα του Jimny σε μια ενότητα με την ένδειξη "battery EV lineup" (δηλαδή "γκάμα ηλεκτρικών"). Πόσο πιο λιανά να μας το κάνει η ιαπωνική φίρμα;

Αυτές είναι σχεδόν όλες οι λεπτομέρειες που έχουμε μέχρι στιγμής, αλλά είμαστε σίγουροι ότι ένα ηλεκτρικό Jimny σίγουρα θα έχει πολύ περισσότερους από 100 ίππους -όπως το συμβατικό- ενώ παράλληλα -και αυτό είναι το πιο σημαντικό- θα του επέτρεπε επίσης να πωλείται στην Ευρώπη, αφού το σημερινό 4x4 εσωτερικής καύσης περιορίζεται στην επαγγελματική έκδοση λόγω των κανονισμών ρύπων.

Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν το ηλεκτρικό Jimny θα είναι το πρώτο EV που θα λανσάρει η Suzuki στην Ευρώπη, αλλά ξέρουμε να περιμένουμε τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό Suzuki το 2024 και μετά άλλα τέσσερα μοντέλα.
Μάθαμε επίσης ότι μέχρι το 2030 η Suzuki υπολογίζει ότι η κατανομή των πωλήσεών της στην Ευρώπη θα είναι 80% αμιγώς ηλεκτρικά και 20% υβριδικά. Ωστόσο, η εταιρεία δεν κλείνει την υπόθεση θερμικός κινητήρας. "Για την παροχή μιας πλήρους γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών, η Suzuki θα παρέχει όχι μόνο ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, αλλά και οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ουδέτερου άνθρακα που χρησιμοποιούν CNG, βιοαέριο και μικτά καύσιμα αιθανόλης", σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο.