Tesla έπεσε σε σπίτι και σκότωσε 76χρονη-τι έχει συμβεί

Τραγικό δυστύχημα με Tesla, το οποίο έπεσε σε σπίτι και σκότωσε 76χρονη που ήταν μέσα στο σπίτι-ο οδηγός δήλωσε ότι το αυτοκίνητο ήταν σε λειτουργία Autopilot

Tesla έπεσε σε σπίτι και σκότωσε 76χρονη

Τραγικό δυστύχημα συνέβη με Tesla στο Τέξας, το οποίο έπεσε σε σπίτι και σκότωσε 76χρονη γυναίκα που ήταν μέσα. Πολλά μέσα αναφέρουν ότι το Tesla ήταν λειτουργία αυτόνομης οδήγησης FSD. Τα μέχρι τώρα στοιχεία δεν επιβεβαιώνουν τον ισχυρισμό κάποιων ελληνικών μέσων ενώ τα αμερικανικά media κάνουν λόγο για το σύστημα Autopilot -είναι συστήματα με διαφορετική λειτουργία. 

Όπως φαίνεται σε πρόσφατο video από κάμερα ασφαλείας το Tesla Model 3 λίγα δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση, τρέχει με μεγάλη ταχύτητα, πριν χτυπήσει ένα κράσπεδο και πέσει με σφοδρότητα σε ένα  σπίτι.

Ο οδηγός, ο 44χρονος Michael Butler, δήλωσε στους ερευνητές του Γραφείου του Σερίφη της Κομητείας Χάρις ότι το όχημα βρισκόταν σε λειτουργία Autopilot τη στιγμή της σύγκρουσης και, μέχρι στιγμής, δεν αντιμετωπίζει καμία κατηγορία. 

Ο Butler δεν κατάφερε να παραμείνει στην ίδια λωρίδα, βγήκε από τον δρόμο και προσέκρουσε στην κατοικία, ανέφερε το γραφείο του σερίφη σε δήλωσή του.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι ο Butler συνεργάζεται με τις αρχές και δεν φαινόταν να βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ τη στιγμή του ατυχήματος. Δεν είναι σαφές ποια ακριβώς ήταν η ταχύτητά του πριν το αυτοκίνητο χάσει τη δεξιά στροφή και πέσει πάνω στο σπίτι. 

Ο ερευνητής τροχαίων ατυχημάτων και υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Γραφείου του Σερίφη της Κομητείας Χάρις, δήλωσε ότι η αιτία του ατυχήματος δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί.

Διαβάστε Επίσης

Επειδή είναι σημαντικό να είμαστε ακριβείς: ούτε το γραφείο του αστυνόμου, ούτε το γραφείο του σερίφη έχουν διευκρινίσει αν το σύστημα στο οποίο αναφέρθηκε ο οδηγός ήταν το Autopilot, το βασικό πακέτο υποβοήθησης οδήγησης της Tesla, ή το πιο προηγμένο λογισμικό "Full Self-Driving" (υπό επίβλεψη). Και τα δύο απαιτούν τον οδηγό έτοιμο να αναλάβει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή, και κανένα από τα δύο δεν καθιστά ένα Tesla αυτόνομο.

Και τα δύο συστήματα -αν ισχύει αυτό που είπε ο οδηγός του οχήματος ότι είχε το όχημα σε λειτουργεία Autopilot- σε καμία περίπτωση δεν λειτουργούν τελείως αυτόνομα και σύμφωνα με τον νόμο την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος/δυστυχήματος την έχει οδηγός. 

Ακόμα και αν ισχύει ότι το Tesla ήταν σε λειτουργία Autopilot, πρόκειται για σύστημα που δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από τα συστήματα ADAS επιπέδου 2 που διαθέτουν πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα και στην Ευρώπη - και σίγουρα τελείως διαφορετικό από το FSD που σταδιακά έχει αρχίσει να παίρνει έγκριση στην Ευρώπη. Αμφότερα τα συστήματα απαιτούν επίβλεψη οδηγού. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network