
Δεν είναι η πρώτη φορά που η VW επιχειρεί να περάσει το μήνυμα πως το ID.7 είναι ένα μοντέλο που διακρίνεται για την εξαιρετική διαχείριση ενέργειας και την αυτονομία, αποτελώντας ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα στους συγκεκριμένους τομείς.
Αυτή τη φορά, η VW επανέρχεται κατακτώντας ένα νέο ορόσημο απόδοσης στην πίστα του Nardo, στη νότια Ιταλία, με την έκδοση ID.7 Pro S. Με τον κινητήρα απόδοσης 286 ίππων, το ID.7 κατάφερε να διανύσει 941 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας.

232 km πάνω από την εργοστασιακή τιμή
Η επίδοση αυτή, είναι κατά 232 χιλιόμετρα ή 32,7% καλύτερη από την εργοστασιακή μέγιστη αυτονομία του μοντέλου (WLTP) που φτάνει τα 709 χιλιόμετρα. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδρομής των 941 χιλιομέτρων, το ID.7 Pro S είχε μέση κατανάλωση μόλις 9,2 kWh/100 km, νούμερο εξαιρετικά χαμηλό.
Αν επιχειρούσε κανείς τη μετατροπή της σε ισοδύναμο κατανάλωσης πετρελαίου, η μέση κατανάλωση που επιτεύχθηκε στο Nardo αντιστοιχεί σε μόλις 1l/100 km.

Μέση ταχύτητα 29 km/h
Ο στόχος της δοκιμής στο Nardo ήταν να προσδιοριστεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του ID.7 Pro S. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2024 από τους επαγγελματίες οδηγούς του VW Driving Experience στην πίστα Low Speed Ring του Nardo, με θερμοκρασίες περιβάλλοντος από 5 έως 15 βαθμούς Κελσίου.
Η πίστα των 12,5 χιλιομέτρων επιτρέπει την αποτελεσματική προσομοίωση ποικίλων σεναρίων κυκλοφορίας και τεστ αντοχής. Η μέση ταχύτητα κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν 29 km/h, η οποία αντιστοιχεί στις συνήθεις ταχύτητες κυκλοφορίας σε μεγάλες πόλεις κατά τις ώρες αιχμής.

Μοντέλο παραγωγής χωρίς μετατροπές
Σύμφωνα με το τελευταίο "Traffic Index” της εταιρείας συστημάτων πλοήγησης TomTom, αυτή η τιμή κυμαίνεται από 22 km/h (Αμβούργο) έως 31 km/h (Άμστερνταμ).
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί, πως το ID.7 Pro S με την μπαταρία των 86 kWh, δεν είχε υποστεί οποιαδήποτε τεχνική τροποποίηση για τη δοκιμή, αλλά προερχόταν απευθείας από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Έμντεν.