Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, σε επίπεδο παραγωγής και πωλήσεων, η οποία κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, ταξινόμησε το περασμένο Οκτώβριο περί τα 500.526 οχήματα.
Τη μερίδια του λέοντος στις πωλήσεις της BYD είχαν τα υβριδικά μοντέλα με παραδόσεις 310.912 μονάδων. Τα υπόλοιπα 189.614 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η BYD με έδρα τη Shenzhen στην Κίνα σημείωσε άλλο ένα ορόσημο τον περασμένο μήνα, όταν ανακοίνωσε έσοδα για το τρίτο τρίμηνο που ξεπέρασαν τον άμεσο ανταγωνιστή της, την Tesla.
Τα έσοδα της εταιρείας εκτινάχθηκαν κατά 24% στα 201,1 δισ. γουάν (περίπου 26 δισ. ευρώ) για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 11,5% σε ρεκόρ 11,6 δισ. γουάν (1,5 δισ. ευρώ), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.
Η εταιρεία βρίσκεται επίσης σε καλό δρόμο για να επιτύχει τον αναθεωρημένο ετήσιο στόχο της για πωλήσεις 4 εκατ. οχημάτων. Ένα μέγεθος που είναι εφικτό καθώς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου είχε πετύχει πωλήσεις 2,74 εκατ. οχημάτων.
Η BYD δεν ήταν η μόνη εταιρεία που πέτυχε μηνιαία ρεκόρ. Το ίδιο έκανε και η Geely, η οποία πούλησε 226.686 οχήματα τον περασμένο μήνα, αυξημένα κατά 28% σε σχέση με πέρυσι. Η μικρότερη upstart κινεζική εταιρεία Xpeng έφτασε επίσης σε νέο υψηλό ρεκόρ με 23.917 παραδόσεις οχημάτων.
Η Li Auto Inc., της οποίας η μετοχή έπεσε σχεδόν 10% την περασμένη Παρασκευή στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, μετά τις πιο ήπιες προβλέψεις για το τέταρτο τρίμηνο, πούλησε τον Οκτώβριο 51.443 μονάδες, που εξακολουθούν να είναι αυξημένες κατά 27% από τον ίδιο μήνα του 2023. Τέλος, οι πωλήσεις της Nio Inc. παρουσίασαν μικρή υποχώρηση.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι τρεις τελευταίοι μήνες κάθε έτους είναι συνήθως η περίοδος αιχμής στην αγορά της Κίνας με τις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων να παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση ενισχυόμενες από τις διευρυμένες εθνικές και τοπικές επιδοτήσεις που ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ανταλλάξουν παλαιότερα αυτοκίνητα με νέα σύγχρονης τεχνολογίας.