Η μυστική συνεργασία της BYD με την Apple που δεν ήξερε κανένας

Η κατασκευάστρια του iPhone φέρεται πως συνεργάστηκε για χρόνια με την BYD, με στόχο την χρήση κυψελών της κινεζικής εταιρείας, σε μια μπαταρία που θα σχεδίαζε η ίδια η Apple.

apple company logo

Η Apple ξόδεψε περίπου μια δεκαετία και πάνω από 9 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού οχήματος που δεν ήρθε ποτέ. Αντιθέτως, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Apple ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει τις προσπάθειες για κατασκευή αυτοκινήτου με τα σήματά της.

Διαβάστε Επίσης

Σήμερα έρχεται να αποκαλυφθεί ότι ο τεχνολογικός κολοσσός πέρασε αρκετά χρόνια δουλεύοντας μυστικά με την κινεζική BYD πάνω σε προηγμένες μπαταρίες αυξημένης αυτονομίας που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει.

BYD blade battery

Και ενώ η κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου από την Apple έμεινε στα χαρτιά, η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών φέρεται να βοήθησε στην εξέλιξη της τεχνολογίας μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, από την οποία επωφελούνται τα σημερινά μοντέλα της BYD.

Η αρχή της συνεργασίας

Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, φέρεται να άρχισε το 2017 με την κατασκευή ενός συστήματος μπαταριών που χρησιμοποιούσε κυψέλες φωσφορικού σιδήρου λιθίου.

Όπως αναφέρεται, οι μηχανικοί της Apple που συμμετείχαν στο project, είχαν εμπειρία σε προηγμένες μπαταρίες και θέματα διαχείρισης θερμότητας, ενώ η BYD χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της στις κυψέλες φωσφορικού σιδήρου λιθίου και την κατασκευαστική της ικανότητα, για να κάνει τη συνεργασία να λειτουργήσει.

Το Bloomberg αναφέρει σε δημοσίευμά του, ότι Apple και BYD προχώρησαν σε συνεργασία, όταν οι μηχανικοί της κινεζικής εταιρείας έδειξαν στα στελέχη της Apple πρώιμες εκδόσεις της μπαταρίας Blade, που χρησιμοποιείται σήμερα στα ηλεκτρικά της οχήματα.

Διαβάστε Επίσης

Η Apple εντυπωσιάστηκε από αυτά που είδε και πίστευε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις κυψέλες της BYD πάνω σε έναν δικό της, εσωτερικό σχεδιασμό μπαταρίας. Η Apple σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να προσαρμόσει και να βελτιώσει την μπαταρία Blade ώστε να αυξήσει ακόμη περισσότερο την αυτονομία ενός EV.

Καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει επιβεβαιώσει τη συνεργασία τους στην τεχνολογία μπαταριών και ενώ αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξε, η BYD αναφέρει ότι η τεχνολογία μπαταριών Blade είναι δική της δημιουργία.

BYD blade battery

"Η ιδέα για την μπαταρία Blade προήλθε από τους μηχανικούς της BYD, οι οποίοι ανέπτυξαν ανεξάρτητα αυτήν την μπαταρία LFP Blade. Η BYD κατέχει πλήρη δικαιώματα ιδιοκτησίας και δικαιώματα ευρεσιτεχνίας για την μπαταρία Blade", ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία.

Παρά τα χρόνια που κράτησε η συνεργασία, η Apple τελικά αποχώρησε από αυτή και άρχισε να διερευνά άλλες επιλογές. Στις αρχές του 2021, κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Apple είχε εμπλακεί σε συνομιλίες με τη Hyundai για να κάνει πραγματικότητα το αυτόνομο EV της, αλλά αυτές οι συζητήσεις γρήγορα ναυάγησαν.

Η κατάληξη όλων αυτών είναι όπως είπαμε γνωστή, καθώς νωρίτερα φέτος, τα κορυφαία στελέχη της Apple αποφάσισαν επίσημα να εγκαταλείψουν εντελώς το πλάνο ηλεκτρικών οχημάτων, σηματοδοτώντας το τέλος μιας δεκαετούς προσπάθειας που κόστισε αρκετά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network