Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα είναι ακριβή, πολύ ακριβή

Ανώνυμη πηγή ανέφερε στο Reuters την πιθανή τιμή της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari που θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο στο Maranello και μας έπεσε το σαγόνι.

Ferrari SF90 Stradale

Μπορεί το τελευταίο διάστημα να διαβάζεις συνεχώς για εταιρείες που έχουν στα πλάνα τους προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, με το ψυχολογικό όριο να έχει οριστεί στις 25.000 ευρώ, όμως αυτό είναι κάτι που σίγουρα δεν αφορά την Ferrari.

Η οποία ενημέρωσε τους φίλους της, πως το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο θα κοστίζει τουλάχιστον 500.000 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Για την ακρίβεια η πληροφορία δεν είνα επίσημη, αλλά προέρχεται από πηγή που γνωρίζει το θέμα και δόθηκε στο Reuters. Σε συνέχεια της συγκεκριμένης είδησης, η Ferrari ετοιμάζεται να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει το μοντέλο αυτό, και θα μπορούσε να αυξήσει την παραγωγή του ομίλου έως και κατά 1/3.

Ferrari SF90 Stradale

Η ιταλική μάρκα που φημίζεται για τους θερμικούς κινητήρες της, έχει δηλώσει ότι θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο στα τέλη του επόμενου έτους, και το επίπεδο τιμής στο οποίο αναφέρεται, δείχνει πως η Ferrari θεωρεί έτοιμους τους φίλους της να καταβάλλουν ένα σημαντικό ποσό για την αγορά ενός ηλεκτρικού supercar με τα σήματά της.

Η τιμή, η οποία δεν περιλαμβάνει τα στοιχεία εξατομίκευσης που συνήθως προσθέτουν ένα 15-20% σε αυτήν, είναι πολύ υψηλότερη από τη μέση τιμή πώλησης των περίπου 350.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των εξτρα, για μια "συμβατική" Ferrari το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, καθώς και από πολλά ανταγωνιστικά πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε μια λιγότερο εξωτική κατηγορία, η ηλεκτρική Taycan της Porsche, ξεκινά από περίπου 100.000 ευρώ. Η Ferrari δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό σχετικά με την τιμή του πρώτου της EV ή το νέο της εργοστάσιο που πρόκειται να εγκαινιαστεί στη γενέτειρά της, το Maranello, στη βόρεια Ιταλία, την Παρασκευή.

Η κατασκευή νέου εργοστασίου, αποτελεί μια τολμηρή κίνηση για την εταιρεία, η οποία παρέδωσε λιγότερα από 14.000 αυτοκίνητα πέρυσι, καθώς θα επιτρέψει τελικά την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας σε περίπου 20.000 μονάδες, δήλωσε η πηγή, μιλώντας πάντοτε υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Και δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο

Ferrari SF90 Stradale

Το νέο εργοστάσιο στο Maranello θα δώσει στη Ferrari μια επιπλέον γραμμή συναρμολόγησης οχημάτων και θα κατασκευάζει βενζινοκίνητα και υβριδικά μοντέλα, καθώς και το νέο ηλεκτρικό, αλλά και εξαρτήματα για υβριδικά και ηλεκτρικά. Θα είναι πλήρως λειτουργικό σε τρεις με τέσσερις μήνες, δήλωσε η πηγή.

Η οποία ανέφερε πως και ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο βρίσκεται επίσης υπό ανάπτυξη, προσθέτοντας ότι η διαδικασία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και ότι η εταιρεία ίσως να μην θέλει να αυξήσει τη συνολική παραγωγή σε 20.000 οχήματα ετησίως, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Διαβάστε Επίσης

Ο διευθύνων σύμβουλος, Benedetto Vigna, δήλωσε στους μετόχους της Ferrari τον Απρίλιο ότι το "υπερσύγχρονο εργοστάσιο θα μας εξασφαλίσει ευελιξία και τεχνική ικανότητα που θα υπερβαίνει τις ανάγκες μας για τα επόμενα χρόνια".

Οποιαδήποτε αύξηση της παραγωγής θα συνοδεύεται από διεύρυνση της γκάμας, καθώς η Ferrari θα επιμείνει στην πολιτική της να διατηρεί την παραγωγή για κάθε μοντέλο εντός ενός συγκεκριμένου ορίου, όσο επιτυχημένη και αν είναι, ανέφερε η πηγή.

Ο αναλυτής της Mediobanca, Andrea Balloni, δήλωσε ότι αναμένει ότι το νέο EV της Ferrari να έχει υψηλή τιμή για να βοηθήσει στη διατήρηση των περιθωρίων κέρδους, αντισταθμίζοντας την ανάπτυξη της νέας αμιγώς ηλεκτρικής τεχνολογίας και τον μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων που προέρχονται από εξωτερικές πηγές.

"Αναμένω ότι το νέο EV θα είναι ένα εξειδικευμένο μοντέλο, που θα αντιπροσωπεύει λίγο πάνω από το 10% των ετήσιων πωλήσεων", δήλωσε ο Balloni, προσθέτοντας ότι ο παραδοσιακός πελάτης της Ferrari, εξακολουθεί να προτιμά τα βενζινοκίνητα μοντέλα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network