Εντυπωσιακός "ψηφιακός" φόρος τιμής της Genesis στον Jacky Ickx

Η ψηφιακή δημιουργία της Genesis που είδαμε πέρυσι στους τελικούς του Gran Turismo, επανέρχεται με κάποιες αισθητικές αλλαγές που αποτελούν φόρο τιμής στον Jacky Ickx.

Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept
Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept
Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept
Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept
Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept

Το γεγονός πως πρόκειται για μοντέλο που το μόνο σύμπαν στο οποίο μπορείς να το συναντήσεις είναι το ψηφιακό, θα μπορούσες να πεις πως αφαιρεί κάποιους πόντους από τη λάμψη του. Από την άλλη βέβαια, είναι ξεκάθαρο πως ο ψηφιακός κόσμος καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος του πραγματικού, οπότε σε κάθε περίπτωση, η δημιουργία της Genesis παρουσιάζει ενδιαφέρον.

Διαβάστε Επίσης

Αρχικά, το όνομα που είναι εξίσου μακρύ όσο και το αμάξωμα. Genesis X Gran Berlinetta Vision Gran Turismo. Μάλιστα. Σίγουρα πρέπει να το διαβάσεις αρκετές φορές για να μπορέσεις να το πεις απ' έξω. Όμως η Genesis θέλησε να πάει ακόμη παραπέρα τόσο το ίδιο το αυτοκίνητο όσο και την ονομασία του. Έτσι λοιπόν, πρόσθεσε την κατάληξη "Tribute Concept”.

Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept

Ένας φόρος τιμής, που αφορά τον έξι φορές νικητή του Le Mans και εξέχον μέλος του κόσμου της Formula 1, Jacky Ickx. Οι βασικές διαφορές σε σχέση με αυτό που είχαμε δει στα τέλη της περασμένης χρονιάς στους τελικούς του Gran Turismo World Series στη Βαρκελώνη, είναι το αμάξωμα σε χρώμα "Midnight Blue” με την χαρακτηριστική λευκή λωρίδα, σχέδιο που υιοθέτησε ο Jacky Ickx στα κράνη με τα οποία αγωνιζόταν.

Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept

Μία ακόμη αξιοσημείωτη αλλαγή, είναι το εντυπωσιακό σετ ζαντών σε χρυσαφί χρώμα, με τα επίσης εντυπωσιακά φώτα της μάσκας να υπογραμμίζουν την αισθητική προσέγγιση της σειράς αυτοκινήτων "Vision” της Genesis.

Genesis X Gran Berlinetta Vision Tribute Concept

Η ισχύς παρέχεται από έναν υβριδικό V6 που αποδίδει 1.071 ίππους και 1.336 Nm ροπής. Δεδομένου ότι η μονάδα τοποθετείται στο κέντρο και μπορεί να φτάσει μέχρι την κόκκινη γραμμή των 10.000 στροφών, θα πρέπει να αποδίδει παρόμοιο αριθμό ντεσιμπέλ με τα αγωνιστικά που είχε συνηθίσει ο Ickx. Αν γίνει ποτέ πραγματικότητα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network