Ειδικά σχεδιασμένη για πίστα η νέα Pagani Huayra R Evo 900 ίππων

Η νέα έκδοση Huayra R Evo με πληθώρα αεροδυναμικών και ειδικά εξελιγμένο κινητήρα 900 ίππων σχεδιάστηκε για να προσφέρει στους πελάτες της εταιρείας μια μοναδική εμπειρία οδήγησης στην πίστα.

Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo

Στις 15 Δεκεμβρίου, η Pagani Automobili γιόρτασε τα 25 χρόνια λειτουργίας. Από το 2021, η εταιρεία του Horacio Pagani ξεκίνησε ένα πρόγραμμα με την ονομασία "Arte in Pista” όπου πελάτες της εταιρείας οδηγούν διάφορα μοντέλα Pagani σε διεθνείς πίστες της FIA ανά τον κόσμο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει μια πλήρη εμπειρία σε πίστα και την τεχνική βοήθεια της ομάδας της Pagani, που εκτός από τον τεχνικό διευθυντή και τους μηχανικούς περιλαμβάνει φυσιοθεραπευτή και ειδικό διατροφολόγο. Την παρέα ολοκληρώνουν επαγγελματίες οδηγοί αγώνων, οι οποίοι συμβάλλουν στη βελτίωση των οδηγικών δεξιοτήτων των χρηστών Pagani που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Pagani Huayra R Evo

Προσφάτως, η εταιρεία παρουσίασε την ειδική έκδοση Huayra R Evo που θα συμμετάσχει στις εκδηλώσεις του προγράμματος Arte in Pista προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες Pagani.

O ιδρυτής και επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Horacio Pagani ανέφερε σχετικά με το νέο project: "Η έμπνευση για το σχεδιασμό του Huayra R Evo μου ήρθε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα Formula Indy στο Νάσβιλ. Kαθώς παρατηρούσα τα μονοθέσια, μου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσω ένα αυτοκίνητο με προστατευτικές πολυκαρβονικές επιφάνειες και τη δυνατότητα να αφαιρούνται τα δύο πάνελ της οροφής για να βυθίζομαι πλήρως στη γοητεία του αέρα και τον σαγηνευτικό ήχο του κινητήρα.

Pagani Huayra R Evo

Από εκείνη τη στιγμή ξεκινήσαμε την δημιουργία της έκδοσης Evo που βασίζεται στο Huayra R, ενός από τα πιο αγαπητά μοντέλα των πελατών μας. Επίσης, αντλήσαμε έμπνευση από την κομψότητα των αυτοκινήτων του Le Mans που κοσμούσαν τις πίστες τη δεκαετία του '60 και του '70, συμπεριλαμβανομένων των γρήγορων πρωτότυπων με την μακριά ουρά.

Διαβάστε Επίσης

Αυτό το συναρπαστικό project απασχόλησε ολόκληρη την ομάδα μας για περίπου δύο χρόνια, περιλαμβάνοντας εκτεταμένες δοκιμές και συμμετοχή σε εκδηλώσεις Arte in Pista στην πίστα. Συγκεντρώσαμε πολύτιμες πληροφορίες από τους πελάτες μας, συνεργαζόμενοι στενά με μακροχρόνιους συνεργάτες όπως η Pirelli και η Brembo για την ανάπτυξη κορυφαίων εξαρτημάτων για ένα όχημα υψηλών επιδόσεων”.

Pagani Huayra R Evo

Επιδόσεις επιπέδου αγωνιστικών του Le Mans

Το Huayra R Evo προσεγγίζει τα επίπεδα επιδόσεων των σημερινών αγωνιστικών αυτοκινήτων Le Mans Prototype 2. Πολλές από τις αισθητικές ιδιαιτερότητες της έκδοσης R Evo είναι εμφανείς με την πρώτη ματιά: στο μπροστινό μέρος, η ομάδα σχεδιαστών δημιούργησε μια συμπαγή και αεροδυναμικά αποτελεσματική φόρμα μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος αεραγωγών για τη διαχείριση της βέλτιστης κατανομής της ψύξης που απαιτείται για τους δίσκους των φρένων, τις δαγκάνες και το ψυγείο νερού.

Pagani Huayra R Evo

Αυτό το σύστημα αεραγωγών ενσωματώνεται και υποστηρίζεται από το splitter, το οποίο επεκτείνεται προς τα εμπρός κατά 101 χιλ., διαθέτοντας ένα ειδικό αεροδυναμικό προφίλ που ενισχύει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η διπλή σειρά από πτερύγια στο καπό συμβάλλει στο αεροδυναμικό φορτίο του μπροστινού άξονα, απαραίτητη για τον μέγιστο έλεγχο κατά την είσοδο στις στροφές. Γενικώς, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν εξελιχθεί στο μέγιστο τα αεροδυναμικά βοηθήματα αυξάνοντας την συνολική επιφάνεια σε σχέση με την "απλή” έκδοση της Pagani Huayra R.

Δομικά, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα συμβάλλοντας κατά 38% στην ενίσχυση της ακαμψίας και περιορίζοντας το βάρος.

Pagani Huayra R Evo

Κινητήρας V12 με ισχύ 900 ίππων

Σε συνεργασία με τους τεχνικούς της HWA AG, η Pagani παρουσίασε έναν αναβαθμισμένο V12 κινητήρα για την έκδοση Huayra R Evo με απόδοση 900 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 770 Nm διαθέσιμη στο φάσμα μεταξύ 5.800 – 8.200 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις με τα... κόκκινα να φθάνουν στις 9.200 σ.α.λ.

Οι μηχανικοί της HWA AG και της Pagani δεν επικεντρώθηκαν μόνο στην αύξηση της ισχύος, αλλά επενέβησαν και σε άλλα επιμέρους τμήματα όπως οι εκκεντροφόροι και η πολλαπλή εισαγωγής. Επίσης το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ειδικά για την πίστα. συνδυάζεται με αγωνιστικό συμπλέκτη που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και μειωμένους χρόνους αλλαγής σχέσεων.

Pagani Huayra R Evo

Όπως αναμενόταν οι παρεμβάσεις συνεχίστηκαν σε αναρτήσεις και σύστημα πέδησης με στόχο να ανταπεξέλθουν στις σκληρές συνθήκες της πίστας. Παράλληλα, το Pagani Huayra R Evo εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Pirelli P Zero Slick διαστάσεων 280/680 R19 εμπρός και 345/725 R20 πίσω, τα οποία εξελίχθηκαν από την Pirelli Motorsport για να αντέχουν σε απαιτητικά δυναμικά φορτία.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network