Η Subaru ετοιμάζει 4 ηλεκτρικά crossover μέχρι το 2027

Η Subaru έχει πλέον νέο επικεφαλής και ετοιμάζει ηλεκτρική επίθεση με την εξέλιξη τεσσάρων ηλεκτρικών crossover μοντέλων μέχρι το τέλος του 2026

Subaru Solterra

Είναι γεγονός πως η Subaru έχει καθυστερήσει να μπει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η συνολική παραγωγή το 2022 πλησίασε τα 849.000 αυτοκίνητα με έντονη εξαγωγική δράση κυρίως προς την αγορά των ΗΠΑ. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία διαθέτει στη γκάμα της μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Solterra που αναπτύχθηκε από κοινού με την Toyota και βασίζεται στο μοντέλο bZ4X. Επίσης υπάρχει και το plug-in υβριδικό μοντέλο Subaru Crosstrek και κάπου εκεί σταματούν οι εξηλεκτρισμένες προτάσεις της εταιρείας.

Ήταν συνεπώς αναμενόμενη η πρόθεση να εξελίξει μια γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων καθώς έχει ως στόχο να διευρύνει τις πωλήσεις της σε οχήματα BEV μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το σχέδιο αναφέρει ετήσιες πωλήσεις 400.000 ηλεκτρικών οχημάτων από το 2028 που μεταφράζεται σε ποσοστό 40% της συνολικής παραγωγής της ετησίως.

Subaru BEV

Νέος καπετάνιος

Την παρουσίαση των σχεδίων της Subaru, ανέλυσε προσφάτως ο Atsushi Osaki, πρώην επικεφαλής ποιότητας της Subaru όπου από τον ερχόμενο Ιούνιο αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου αντικαθιστώντας τον Tomomi Nakamura στο τιμόνι της εταιρείας.

Σύμφωνα με το νέο οδικό χάρτη, γιαπωνέζικη εταιρεία θα προσθέσει μια ειδική γραμμή συναρμολόγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της στο Oizumi της Ιαπωνίας από το 2027, με παραγωγική δυναμικότητα 200.000 οχημάτων ετησίως. Αυτό θα συμπληρώσει μια γραμμή στο κοντινό εργοστάσιο Yajima που και αυτό θα παράγει 200.000 οχήματα EV ετησίως από το 2026.

Διαβάστε Επίσης

Η επιλογή της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων εξ' ολοκλήρου στην Ιαπωνία είναι βέβαιο πως θα δημιουργήσει κάποια προβλήματα στην αγορά των ΗΠΑ όπου η εταιρεία προωθεί περίπου το 70% των οχημάτων που κατασκευάζει, λόγω εισαγωγικών δασμών που επιβάλλονται σε αυτοκίνητα εισαγωγής αλλά και κινήτρων που δίδονται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα made in USA – βλέπε Tesla. Πάντως τόσο ο Nakamura όσο και ο Osaki δηλώνουν πως τα χαρακτηριστικά της πελατειακής τους βάσης στην αγορά των ΗΠΑ είναι πολύ ποιοτικά και θεωρούν πως οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τα σήματα της Subaru δεν θα βασιστούν σε πρόγραμμα επιδοτήσεων ή εκπτώσεων σε τιμές.

Η εταιρεία σχεδιάζει και την ανάπτυξη περισσότερων υβριδικών μοντέλων επόμενης γενιάς, αρχής γενομένης από το 2025. Τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα θα βασίζονται στις τεχνολογίες της εξειδικευμένης στο είδος Toyota και θα χρησιμοποιούν τους ίδιους προμηθευτές σε μπαταρίες και επεξεργαστές.

Σε τροχιά κερδοφορίας

Όλα βαίνουν καλώς για την Subaru που εκτός των άλλων σημείωσε σχεδόν τριπλασιασμό της κερδοφορίας της το περασμένο οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου. Αυτά ανήλθαν σε 1,38 δισ. ευρώ, έναντι 483 εκατ. ευρώ του περασμένου οικονομικού έτους. Παρά την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα, η Subaru κατάφερε πέρυσι να ανακτήσει τις ελλείψεις σε ημιαγωγούς και να παράγει περισσότερα οχήματα.

Για τα επόμενα χρόνια οι προβλέψεις τις εταιρείας αναφέρουν αύξηση της παραγωγικής της δυνατότητα κατά 19% που μεταφράζεται σε κατασκευή άνω του ενός εκατομμυρίου οχημάτων ετησίως.

Διαβάστε ακόμα:
 - Αφιέρωμα Bentley: Τα μοντέλα που καθόρισαν την ένδοξη ιστορία της
 - Αυτό το αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2022
 - "Έξυπνο" φανάρι ανάβει κόκκινο όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας (+video)
 - Αυτή είναι η πιο όμορφη μπαγκαζιέρα που υπάρχει

Best of Network