Η Alpine είναι έτοιμη για τις πιθανές αλλαγές στους κανονισμούς των αγωνιστικών αυτοκινήτων και δη εκείνων που διαρκούν πολλές ώρες και συνθέτουν το WEC, το παγκόσμιο πρωτάθλημα, με αιχμή του δόρατος τον 24ωρο Le Mans.

Παράλληλα η Renault ως όμιλος είναι έτοιμη για το υδρογόνο και το Alpine Alpenglow Hy4 που παρουσιάστηκε επισήμως και θα κάνει το ντεμπούτο του αυτό το Σαββατοκύριακο στον 6ωρο αγώνα στο Spa Francorchamps, είναι το πιο πειστικό δείγμα.
Η Alpine είχε παρουσιάσει το Alpenglow το 2022, όμως πλέον δεν μιλάμε για ένα concept αλλά για ένα κανονικό αυτοκίνητο που λειτουργεί περισσότερο ως εργαστήριο εξέλιξης πάνω σε τροχούς.
Είναι σχεδιασμένο ως αγωνιστικό με carbon monocoque και έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους και κινείται με καύσιμο υδρογόνο.

Η Renault ποντάρει πάρα πολλά στο γεγονός πως το υδρογόνο μπορεί να διαιωνίσει τους ήχους των κινητήρων με μηδενικές εκπομπές ρύπων και να διατηρήσει ζωντανό το παραδοσιακό motorsport χωρίς να χρειάζεται να γίνει ηλεκτρικό και μόνο.

Το έντονο συναίσθημα εντείνεται από την πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση του Alpine Alpenglow Hy4, η οποία ενισχύεται περαιτέρω με αυτή την μορφή.
Το Alpine Alpenglow Hy4 θα πραγματοποιήσει θα συνεχίσει να προβάλει το υδρογόνο ως εναλλακτικό καύσιμο και στο πλαίσιο αυτό εκτός από την παρουσία του στο Spa θα πραγματοποιήσει επίσης δοκιμαστικούς γύρους στις 24 ώρες του Le Mans στις 14 και 15 Ιουνίου.

"Στο πλαίσιο της ενεργού συμμετοχής μας στην απεξάρτηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τον άνθρακα, θεωρούμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου ως μια εξαιρετικά υποσχόμενη λύση", δήλωσε ο Bruno Famin, Αντιπρόεδρος της Alpine Motorsports και συμπλήρωσε, "Γνωρίζουμε ότι το υδρογόνο θα είναι ένα ουσιαστικό βήμα για την απαλλαγή από τον άνθρακα στις επόμενες γενιές αυτοκινήτων αντοχής, και θα μπορούσε επίσης να είναι για τα αυτοκίνητα της Formula 1, ιδίως με τη μετάβαση σε υγρή αποθήκευση για μεγαλύτερο συμπαγές μέγεθος και μεγαλύτερες επιδόσεις. Το πρωτότυπο Alpenglow απεικονίζει τέλεια αυτό, ένα πραγματικό τεχνολογικό εργαστήριο για την ανάπτυξη των κινητήρων υδρογόνου του αύριο".