Το "κερασάκι στην τούρτα" της γκάμας της νέας Ford Mustang είναι η αγωνιστική της έκδοχη και επειδή μιλάμε για την Αμερική και ένα εμβληματικό muscle car, το πρωτάθλημα που μας ενδιαφέρει είναι το NASCAR.

Τα αυτοκίνητα του NASCAR έχουν ανανεωθεί φέτος όσον αφορά τους κανονισμούς τους, όμως τώρα πρέπει να αποκτήσουν και νέα εμφάνιση, όσα τουλάχιστον δεν το έχουν κάνει ήδη. Η Toyota έχει διατηρήσει το Camry, ενώ η Chevrolet χρησιμοποιεί ήδη την ανανεωμένη Camaro ZL1.

H Ford Mustang βασίζεται στη Mustang έβδομης γενιάς και την έκδοση Dark Horse και είναι η τελευταία προσθήκη σε μια τεράστια γκάμα πολιτικών αλλά κυρίως αγωνιστικών Mustang που φέρνουν την Ford να εκπροσωπείται σε αμέτρητα πρωταθλήματα παγκοσμίως.

"Τι τρελή χρονιά που ήταν η αποκάλυψη των νέων αγωνιστικών Mustang μας", τόνισε ο Mark Rushbrook, διευθυντής της Ford Performance Motorsports και συμπλήρωσε, "Η θετική ανταπόκριση από τους φίλους μας σε όλο τον κόσμο ήταν εκπληκτική και είμαστε σίγουροι ότι αυτή η Mustang δεν θα διαφέρει και ότι οι οπαδοί του NASCAR θα ενθουσιαστούν ώστε να μας υποστηρίξουν την επόμενη χρονιά".

Ο Rushbrook επεσήμανε πως έχει γίνει πολύ δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα και στις δοκιμές και είναι λογικό γιατί μιλάμε για το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτων στην Αμερική, με φημισμένες ομάδες και δημοφιλείς οδηγούς.

"Αν οδηγείται τόσο γρήγορα όσο φαίνεται, θα είναι μια καλή χρονιά", δήλωσε ο Brad Keselowski, οδηγός και συνιδιοκτήτης της Keselowski Racing, αφού είδε το νέο μοντέλο για το NASCAR Cup. "Η Mustang είναι ένα εμβληματικό αμερικανικό αυτοκίνητο που έγινε διάσημο σε όλο τον κόσμο. Σκέφτομαι πώς η Mustang έχει εξελιχθεί όλα αυτά τα χρόνια και πώς το NASCAR έχει εξελιχθεί μαζί της και είναι απλά δύο μάρκες που πάνε μαζί. Είμαι περήφανος που θα το οδηγήσω και περήφανος που θα μπορέσω να αγωνιστώ για τη νίκη με αυτό το αυτοκίνητο".

Η Mustang είναι σταθερή αξία στη NASCAR από τότε που μπήκε στο Xfinity Series με πλήρη εμπλοκή το 2011 και έφερε αμέσως διαδοχικά πρωταθλήματα. Συνολικά, η Mustang έχει κερδίσει ένα πρωτάθλημα οδηγού ή ιδιοκτήτη σε εννέα από τις 12 σεζόν στο μικρότερο πρωτάθλημα του NASCAR που είναι το Xfinity, ενώ κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές το 2011 και το 2013.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε το ντεμπούτο της νέας Mustang Dark Horse την επόμενη χρονιά. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος γιατί η Ford έκανε καταπληκτική δουλειά με αυτό", δήλωσε ο Ryan Blaney της Team Penske. "Ανυπομονώ να κάνει το ντεμπούτο της και να την οδηγήσω του χρόνου στο Coliseum και, ελπίζω, να είμαι εγώ αυτός που θα πάρει την πρώτη νίκη. Αυτό θα ήταν ένα σπουδαίο επίτευγμα".

Ο οδηγός της Stewart-Haas, Chase Briscoe, ήταν στο ίδιο μήκος κύματος και τόνισε: "Αισθάνομαι ότι έχουμε ήδη το πιο όμορφο αυτοκίνητο από τους τρεις κατασκευαστές, αλλά είμαι σίγουρα ενθουσιασμένος με το νέο αμάξωμα. Αισθάνομαι ότι η Ford Performance κάνει πολύ καλή δουλειά στο να φτιάχνει το αυτοκίνητό μας έτσι ώστε να μπορεί να αποδίδει στην πίστα, αλλά και να δένει με την εμφάνιση του αυτοκινήτου που χρησιμοποιείται στους δρόμους".

Στο NASCAR Cup Series, την κορυφαία κατηγορία δηλαδή, η Mustang μπήκε το 2019 και κέρδισε ένα πρωτάθλημα κατασκευαστή και 18 αγώνες στη σειρά το 2020. Ακολούθησε ένα πρωτάθλημα οδηγών με τον Joey Logano το 2022.

Επιπλέον, η Mustang έχει κερδίσει αρκετούς σημαντικούς αγώνες, όπως δύο φορές το Daytona 500, και από μία φορά το Southern 500 και το Brickyard 400, ενώ ήταν το αυτοκίνητο που έδωσε την νίκη στον Logano στο Clash του Coliseum στο ντεμπούτο της τρέχουσας Next Gen εποχής.
Εκεί, στο Clash του Coliseum, στις 4 Φεβρουαρίου του 2024 θα κάνει και το ντεμπούτο του το νέο αυτοκίνητο για να ξεκινήσει μια χρονιά που ελπίζουν όλοι στην Ford πως θα σφραγιστεί με έναν τίτλο.