Η σειρά Megane έχει προ πολλού εγκαταλείψει τους κινητήρες βενζίνης και diesel καθώς και την plug-in υβριδική τεχνολογία. Κυκλοφορεί μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό με την Renault να ενισχύσει το τεχνολογικό του προφίλ με νέα χαρακτηριστικά και με μια νέα έκδοση εξοπλισμού.
Έτσι λοιπόν για το 2025, το Renault Megane E-TECH electric όπως είναι η πλήρης ονομασία του, ενισχύθηκε με την έκδοση Esprit Alpine που εκτός των άλλων διαθέτει ζάντες αλουμινίου 20 ινστών, μια αποκλειστική απόχρωση Matte Shadow Grey, διάφορες αισθητικές λεπτομέρειες στο αμάξωμα με μοναδικά φινιρίσματα και ειδικές επενδύσεις σε καθίσματα και εσωτερικό διάκοσμο που αναδεικνύουν την μακρόχρονη συνεργασία της Renault με την Alpine.
Στις τεχνολογικές αναβαθμίσεις βρίσκουμε λειτουργία αναγεννητικής πέδησης One Pedal και αμφίδρομο φορτιστή 11 kW.

Η προσθήκη του συστήματος One Pedal βελτιστοποιεί τη συλλογή ενέργειας κατά την επιβράδυνση χωρίς ο οδηγός να πατά το πεντάλ φρένου και είναι ιδιαίτερα βολική για χρήση μέσα στην πόλη αλλά και στο ταξίδι – ειδικά όταν κατεβαίνετε από ένα ορεινό δρόμο. Παράλληλα, μειώνει την φθορά από τα αναλώσιμα στο σύστημα πέδησης αυξάνοντας τον χρόνο μέχρι την αντικατάστασή τους.
Από την άλλη, η τοποθέτηση αμφίδρομου φορτιστή στο αυτοκίνητο εξυπηρετεί την τεχνολογία V2L όπου το ηλεκτρικό Megane μπορεί να υποστηρίξει με ηλεκτρική ενέργεια διάφορες εξωτερικές συσκευές ή να συνεισφέρει στο δίκτυο ενέργειας.

Για παράδειγμα στη Γαλλία, όσοι κάτοχοι του ηλεκτρικού Megane διαθέτουν συμβόλαιο με την Mobilize μπορούν σε μια βάση αμφίδρομης φόρτισης Mobilize Powerbox Verso να διοχετεύσουν ενέργεια πίσω στο δίκτυο μέσω της υπηρεσίας Mobilize Power. Η ενσωματωμένη τεχνολογία Vehicle-to-Grid (V2G), με άλλα λόγια, μπορεί να μειώσει τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος των συνδρομητών.
Το Megane E-Tech electric βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV που σημαίνει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μικρότερο διαμέρισμα για τον κινητήρα. Ως εκ τούτου οι χώροι είναι διευρυμένοι σε σχέση με τα μέτρα και τα σταθμά της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Η σουίτα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) περιλαμβάνει 26 συστήματα που αφορούν τρεις υποκατηγορίες: την οδήγηση, την στάθμευση και την ασφάλεια.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαφρύς – ζυγίζει μόλις 145 κιλά – και έχει μικρές διαστάσεις. Αποδίδει 220 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται με μπαταρία 60 kWh.
Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4''. Τέλος, η αυτονομία ανά φόρτιση φθάνει μέχρι τα 450 χλμ.