
Η Kia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του PV5, ενός αμιγώς ηλεκτρικού van που προορίζεται για τη μεταφορά επιβατών ή εμπορευμάτων. Και όπως συμβαίνει αρκετά συχνά εσχάτως με την Kia, τα μοντέλα της έχουν τόσο φουτουριστική σχεδίαση που μοιάζουν με concept, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκονται ένα βήμα πριν την παραγωγή.
Το μεσαίου μεγέθους PV5 λοιπόν, θα είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος, με πολλές διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, με τις δύο βασικές εκδόσεις να προορίζονται για επιβάτες και εμπορεύματα.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν καθαρές γραμμές και απλή σχεδίαση στο μπροστινό μέρος. Στην προσπάθεια να μεγιστοποιηθεί ο εσωτερικός χώρος και το διαθέσιμο ύψος για τα κεφάλια των επιβατών, η σχεδίαση ακολουθεί μια "τετράγωνη" φόρμα, αν και με πιο προσεκτική ματιά, η επιβατική έκδοση έχει ένα ελαφρώς πιο απαλό "τελείωμα" σε σχέση με το μοντέλο Cargo.
Η επιβατική έκδοση έχει επίσης αναμενόμενα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (φιμέ στο πίσω μέρος για λόγους ιδιωτικότητας), συρόμενη προς τα πίσω πόρτα στη μία πλευρά, και μια πιο χαρούμενη επιλογή χρωμάτων αμαξώματος, όπως το μεταλλικό ανοιχτό μπλε.

Αντίθετα, το μοντέλο PV5 Cargo έχει ένα γκρι χρώμα, που υπογραμμίζει τη "σοβαρότητά" του. Το Cargo διαθέτει συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές, καθώς και δύο πόρτες στο πίσω μέρος για πιο εύκολη φόρτωση και εκφόρτωση.
Η Kia έχει επίσης σχέδια για παραλλαγές και ειδικές μετατροπές, για τις οποίες θα μιλήσει περισσότερο την επόμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης "Kia EV Day".

Το PV5 θα ανταγωνιστεί τα VW ID.Buzz και Maxus eDeliver 3, 5 και Deliver 7, καθώς και τα MPV ή van της Stellantis.
Αξιοσημείωτο είναι ότι, ενώ η έκδοση Cargo αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της Kia στον τομέα των ηλεκτρικών επαγγελματικών van, η κορεατική εταιρεία έχει ήδη εμπειρία στα επιβατικά van, μέσω των μοντέλων Carens, Sedona και Carnival.
Αν τα σχέδια παγκόσμιας κυριαρχίας της Kia θα ευοδωθούν, θα εξαρτηθεί, φυσικά, από την τιμή του μοντέλου. Αναμένονται περισσότερες πληροφορίες την επόμενη εβδομάδα.