Το Hyundai Ioniq 5 N έχει συγκεντρώσει διθυραμβικές κριτικές από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε. Ένα μοντέλο που απέδειξε κατηγορηματικά ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι fun to drive, και παρόλο που κάποια από τα συστήματά του μπορεί να ακούγονται κάπως επιτιδευμένα, στην πράξη λειτουργούν.
Και απ' ότι φαίνεται, η Hyundai μας επιφυλάσσει κάτι ακόμη καλύτερο για την επόμενη χρονιά. Η κορεατική εταιρεία μόλις έδωσε στη δημοσιότητα κάποια στοιχεία που αφορούν την αναβάθμιση του μοντέλου για την εγχώρια αγορά.
Η οποία αναβάθμιση δεν φαίνεται να αλλάζει την εξωτερική σχεδίαση ή το εσωτερικό, αλλά αντίθετα επικεντρώνεται σε ενημερώσεις λογισμικού ως απάντηση στο feedback των πελατών. Έτσι λοιπόν, η κύρια ενημέρωση θέλει τη λειτουργία N Drift Optimiser να βελτιώνεται και να προσφέρει 10 διαφορετικά στάδια πλαγιολίσθησης.
Έτσι, ενώ στο υπάρχον μοντέλο η λειτουργία ήταν απλώς ενεργοποιημένη ή απενεργοποιημένη, πλέον το 5 N θα διαβάζει καλύτερα τις "συνθήκες drift” και θα είναι σε θέση να σας παρέχει διαφορετικά επίπεδα βοήθειας ώστε να προκαλέσετε απώλεια πρόσφυσης. Το 10ο στάδιο αναφέρεται ως "Pro Mode” και προφανώς απευθύνεται σε έμπειρους drifter που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους.
Ήχος και στα εικονικά κατεβάσματα
Η Hyundai έχει επίσης δουλέψει πάνω στο N e-Shift (ουσιαστικά ένα εικονικό κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων με paddles) και έχει προσθέσει μια νέα λειτουργία υποβοήθησης κατάβασης, που μιμείται τον ήχο του θερμικού κινητήρα κατά το κατέβασμα ταχυτήτων σε κατηφορικούς δρόμους.
Το N e-Shift μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί και με το αυτοκίνητο στη λειτουργία Eco και αποκτά μια λειτουργία "downshift memory”, η οποία ουσιαστικά σας επιτρέπει να προεπιλέξετε μια χαμηλότερη ταχύτητα, με το αυτοκίνητο να "κατεβάζει ταχύτητα” όταν οι "στροφές του κινητήρα” πέσουν σε αρκετά χαμηλό επίπεδο. Οι Κορεάτες μάλλον το τερμάτισαν.
Η λειτουργία N Launch Control έχει επίσης τροποποιηθεί, έτσι ώστε να ακούτε τον "ήχο προετοιμασίας του launch control” που ακούγεται από τα ηχεία ακόμα και αν έχετε απενεργοποιήσει τον fake ήχο του κινητήρα.
Τέλος, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στις προδιαγραφές για την αγορά της Κορέας, έτσι ώστε να έχετε έξυπνους προβολείς LED, αυτόματο κεντρικό κλείδωμα και τιμόνι με δόνηση.
Λογικά, όλες οι παραπάνω αλλαγές θα συμπεριληφθούν προσεχώς και στα Ioniq 5 N που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά, οπότε ετοιμαστείτε να βλέπετε συχνότερα τον κόσμο από το πλάι.