Visa Gti: Είναι αυτή η καλύτερη διαφήμιση της Citroen;

Τι αεροπλάνα, τι υποβρύχια, τι διαφήμιση blast from the past είναι αυτή του 1988 για το Citroen Visa GTi. Ενδιαφέρον στοιχείο: ήταν τσιμεντωμένο

citroen visa gti

Το ότι το Citroen Visa ήταν το αυτοκίνητο των ονείρων μου, όταν ήμουν σε τρυφερή ηλικία σας το έχω πει εδώ. Το ότι είναι και αυτές τις μέρες από τα αγαπημένα μου έχει να κάνει και με αυτή την διαφήμιση, που αναβίωσε το πάθος που είχα με το Visa. Μια διαφήμιση που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσα να είχα δει στην εποχή της -άσε που το πιο πιθανό θα ήταν να "αρρώσταινα" ακόμα περισσότερο με το αυτοκίνητο της Citroen. Η διαφήμιση του Citroen Visa Gti είναι από τη Γαλλία και κυκλοφόρησε το 1988. Προφανώς δεν την είχα δει αφού εκείνη την εποχή δεν υπήρχε internet άρα και Youtube, Vimeo ή ό,τι άλλο.

citroen visa gti

Ένα αεροπλανοφόρο για το Visa Gti

Αυτή η διαφήμιση τα έχει όλα και κατά 99% είναι επηρεάσμενη από την απήχηση που είχε το Top Gun εκείνη την εποχή. Ναι, τότε όλοι ήθελαν να είναι o Tom Cruise και έκαναν προσευχές για να βιώσουν την ατμόσφαιρα ενός αεροπλανοφόρου. Ε, η Citroen έκανε το όνειρο πραγματικότητα και κατάφερε (το απίστευτο) να κάνει γυρίσματα πάνω στο αεροπλανοφόρο Clemenceau, το οποίο υπηρέτησε στο γαλλικό ναυτικό από το 1961 μέχρι το 1997. 

To σενάριο σχετικά απλό και βλέπουμε τον οδηγό του Visa Gti να κάνει κόντρα με ένα μαχητικό Super Étendard (σας άλλος Tom Cruise με το Kawasaki GPz 900 "Ninja" στον αεροδιάδρομο) και να καταλήγει στη θάλασσα, με δύο ναύτες του αεροπλανοφόρου να γελάνε. Μάθαμε ότι για να μην διαλυθεί Visa Gti από την πρόσκρουση στη θάλασσα -τα αεροπλανοφόρα είναι ψηλά- το είχαν τσιμεντώσει ώστε να κρατήσει την δομή του για τα γυρίσματα και επίσης μάθαμε ότι όντως είχαν βάλει το Visa στον καταπέλτη του Clemenceau. Βέβαια το φινάλε έχει και plot twist, το οποίο δεν αποκαλύπτουμε. 


Και λίγα λόγια για το αυτοκίνητο

To Visa Gti είχε ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων που απέδιδε 105 ίππους και 135 Nm ροπής. Αυτά του έδιναν επιτάχυνση 0-100 km/h 9,1 δλ. και τελική 188 km/h. Ήταν προσθιοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Οι διαστάσεις των ελαστικών του βασικού εξοπλισμού ήταν 185/60 σε ζάντες 13 ιντσών. Μπροστά είχε δίσκους και πίσω ταμπούρα, που δεν είχαν και πολύ δύσκολη δουλειά να σταματήσουν ένα αυτοκίνητο 850 κιλών. Η μέση κατανάλωσή του ήταν 7,4 λίτρα ανά 100 χιλόμετρα.

citroen visa gti

Best of Network